جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
سازمان تبلیغات

حوزه/ در نشست تخصصی روسای تبلیغات استان فارس با عنوان تبیین گام دوم انقلاب به اجرای فعالیت ها به صورت جهادی پرداخته شد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از شیراز، نشست تخصصی روسای تبلیغات با عنوان تبیین بیانیه گام دوم انقلاب ظهر امروز برگزار شد.

حجت الاسلام اکبری امام جمعه قیر نیز در این نشست اظهار داشت: با توجه به اینکه استان فارس بسیار گسترده و پهناور است، باید اعتبار ویژه ای به آن تخصیص داده شود چراکه انتظارات از این استان بسیار بالا است و  همچنین به دلیل اینکه سومین حرم اهل بیت(ع) است باید مانند دیگر شهر های مشهد و قم به آن نگاه شود.

وی تحول شکل گرفته در سازمان تبلیغات را بسیار مطلوب دانست و افزود: روسای سازمان تبلیغات ظرفیت علمی و توان مطلوبی در حوزه های مختلف دارند اما باید با همراهی زیر ساخت ها باشد.

رئیس اداره تبلیغات شهرستان قیر تصریح کرد: با دست خالی تلاش های بسیار مطلوبی در زمینه فرهنگی انجام شده است که با حضور حجت الاسلام محرابی مدیرکل تبلیغات استان فعالیت ها نیز با پیش روی بیشتری اهداف خود را دنبال می کند.

وی با بیان اینکه کارها نباید به صورت کلیشه ای و کلی انجام شود، عنوان کرد: انتظار ما این است که سازمان مرکز نیز به صورت کارشناسی به موضوعات نگاه کند و به برنامه های بومی شهرستان ها توجه ویژه شود.

امام جمعه قیر خاطرنشان کرد: یکی از مهمترین برنامه های سازمان تبیین بیانیه گام دوم انقلاب است و همه باید بر اساس برنامه های سازمان بیانیه گام دوم انقلاب را به نحو مطلوبی انجام دهیم.

حجت الاسلام بهشتی نژاد رئیس اداره تبلیغات اقلید نیز در ادامه بیان کرد: با توجه به حجم وسیع شبهات و هجمه های دشمنان بودجه و اعتبارات باید افزایش یابد که شاید یکی از ضعیف ترین ادارات در زمینه اعتبارات فرهنگی این مجموعه باشد.

وی افزود: باید در زمینه مدارس و دانش آموزان نیز فعالیت های فرهنگی اجرا شود چراکه شخصیت دانش آموزان در این سن در حال شکل گیری است.

رئیس اداره تبلیغات اقلید تصریح کرد: همچنین باید آموزش های لازم به روحانیون مستقر داده شود تا بتوانند به نحو مدیرانه ای فعالیت ها را انجام دهند.

حجت الاسلام باقری رئیس اداره تبلیغات لامرد با اشاره به اینکه اعتبارات جاری باید افزایش یابد، اظهار داشت: از اداره ای که اعتبارات زیادی ندارد نباید انتظار فعالیت های فرهنگی داشت اما بحمدالله فعالیت ها به طور جهادی در حال اجرا است.

حجت الاسلام صادقی رئیس اداره تبلیغات داراب همچنین با اشاره به اینکه آموزش های لازم برای ایجاد تحول باید انجام شود، افزود: تقویت نیروی انسانی، ترسیم خط و مشی راهبری، ارزش یابی فعالیت های مذهبی و قرآنی و همچنین افزایش روحانیون مستقر نیز می تواند در ایجاد تحول اثر گذار باشد.

حجت الاسلام نورایی رئیس اداره تبلیغات شهرستان آباده نیز در ادامه این جلسه بیان داشت: اگر این امکان محیا شود که روحانیون مستقر و روسای تبلیغات بتوانند دیداری با مقام معظم رهبری داشته باشند لطف بسیار بزرگی است.

حجت الاسلام سید عبدالهادی هاشمی رئیس اداره تبلیغات اشکنان لامرد نیز تاکید کرد: 10 خانه عالم در اشکنان افتتاح شده اما نیازمند روحانی مبلغ هستیم و امیدواریم این فاصله  کلیومتر قانون سازمان تبلیغات برداشته شود تا بتوانیم روحانیون بیشتری را در روستا ها مستقر کنیم.

حجت الاسلام  حسین قاسمیان رئیس اداره تبلیغات و امام جمعه موقت گله دار نیز از برگزاری همایش ریحانه النبی یاد و افزود: اکر می خواهیم بصیریت افزایی شود فعالیت ها باید انقلابی و با روحیه جهادی صورت گیرد.

حجت الاسلام سید حسین زندوی رئیس اداره تبلیغات و امام جمعه بیرم، با اشاره به اینکه تمام مسائل اجتماعی رویکرد اجتماعی دارد، اظهار داشت: از نظر عملی به برکت نظام مقدس اسلامی رشد مطلوبی داشته ایم.

وی افزود: یکی از آسیب هایی که باید جلوگیری شود این است که در زمینه معرفت و حریت فعالیت بیشتری صورت گیرد.

رئیس اداره تبلیغات بیرم با بیان اینکه موضوع شناخت و معرفت مردم باید مورد توجه قرار گیرد، خاطرنشان کرد: باید ادارات شهرستان ها نیز تقویت شود و تفاوتی میان ادارات دیگر استان ها با ادارات فارس گذاشته نشود.

وی ادامه داد: باید در زمینه فضای مجازی فعالیت ها بیشتر شود چراکه دشمنان بیش از پیش در صدد ضربه زدن به نظام مقدس اسلامی هستند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha