جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
حجت الاسلام میراحمدی

حوزه/ نماینده رئیس مرکز خدمات حوزه های علمیه کشورگفت: رهبری فرزانه انقلاب اسلامی همیشه نگاه جدی به خدمت بیشتر به خانواده طلاب و روحانیون داشته که خوشبختانه مرکز خدمات حوزه های علمیه کشور این موضوع را به خوبی در همه استانها محقق نموده است.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از قزوین، حجت‌الاسلام میراحمدی، در همایش بزرگ هادیان نور که صبح امروز در سالن اجتماعات اداره کل تبلیغات اسلامی قزوین برگزار شد، به فعالیت‌های صورت گرفته مرکز خدمات حوزه‌های علمیه کشور پرداخت و گفت: امروز مجموعه مرکز خدمات حوزه‌های علمیه کشور نگاه بسیار جدی به طلاب، علما، روحانیون و طلاب داشته، چراکه خدمت به علما باعث شادی و خشنودی  دل امام زمان(عج) هست که این افتخار را داریم که خدمتگزار سربازان امام زمان(عج) باشیم.

نماینده رئیس مرکز خدمات حوزه‌های علمیه کشور خاطرنشان کرد: برخی افراد این مرکز را با نگاه بهزیستی و کمیته امداد امام خمینی(ره) مقایسه می‌کنند و این نگاه اصلاً پسندیده نیست، چراکه تا جایی که منابع مالی تأمین شود در خدمت خانواده مبلغین و روحانیت فرهیخته خواهیم بود که این امر در سال‌های اخیر به‌خوبی در استان‌های مختلف انجام و محقق شده  و از تأکیدات جدی مقام معظم رهبری است.

وی بیان کرد: مرکز خدمات حوزه‌های علمیه امروز این افتخار را دارد که همیشه پشتیبان مبلغین و علمای بزرگوار باشد که توانسته‌ایم در این سال‌ها در رابطه با مسکن، معیشت و همچنین برای فرزندان خانواده روحانیت برنامه‌های مختلف فرهنگی داشته باشیم.

حجت‌الاسلام میراحمدی در رابطه با موضوع بیمه طلاب و روحانیون پرداخت و بیان کرد: قبل از سال 1383 طلاب در رابطه با بیمه هیچ‌گونه خدماتی دریافت نمی‌کردند ولی بعد از سال 83 این موضوع مهم را برای خانواده طلاب و روحانیت فراهم نموده‌ایم.

وی اظهار کرد: همه کارکنان و خدمتگزاران این مجموعه ارزشمند فقط به دنبال لبخند و رضایت شما خانواده طلاب و روحانیت بوده و از این‌که در کنار و همراه شما عالمان و مبلغان هستیم به خود بیش‌ازاندازه افتخار می‌نماییم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha