پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
حسن روحانی

حوزه/ حجت الاسلام و المسلمین حسن روحانی رئیس جمهور کشورمان در جریان سفر به عراق عصر امروز با آیت الله بشیر نجفی از مراجع تقلید عراق دیدار کرد.

به گزارش گروه ترجمه خبرگزاری «حوزه»، حجت الاسلام و المسلمین حسن روحانی رئیس جمهور کشورمان در جریان سفر به عراق عصر امروز با آیت الله العظمی بشیر نجفی از مراجع تقلید عراق دیدار کرد.

آیت الله نجفی در این دیدار بر اهمیت قدرت ایران و عراق تاکید کردند و افزودند: قدرت ایران و عراق و ثبات و استقلال این دو کشور از مهم ترین عوامل قدرت و ثبات تمام منطقه است، به گونه ای که اگر عراق ثبات و قدرت نداشته باشد، منطقه نیز ثبات نخواهد داشت.

ایشان همچنین از تقویت روابط کشورهای اسلامی با عراق استقبال کردند و گفت: در مقدمه تمام کشورهای اسلامی ایران قرار دارد و این به خاطر اهمیت ایران و سود این کشور برای ملت عراق است و از این رو روابط عراق و ایران باید در زمینه های مختلف و در جهت خدمت به دو ملت همسایه گسترش یابد و هر دو کشور در رابطه خود منافع مشترک و احترام به حاکمیت همدیگر را مد نظر داشته باشند.

ایشان در ادامه سخنان خود رهنمودهایی برای تقویت عزت و کرامت امت اسلامی پس از سپری شدن دوره ای از مصیبت و درد و رنج در نتیجه سیاست های استکباری را بیان نمودند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha