جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
حجت الاسلام فاطمی نسب قزوین

حوزه/ رئیس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه قزوین گفت: ستاد نماز جمعه نباید از جوانان قدیمی خالی شود و همان گونه که تاکنون همراه بوده‌اند، در ادامه راه نیز باید در کنار جوانان همراه ستادنمازجمعه باشند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از قزوین، حجت الاسلام روح الله فاطمی نسب ظهر امروز در جمع اعضای ستاد نماز جمعه شهرستان آبیک، گفت: در خصوص  جذب و حضور جوانان در نماز جمعه و ستاد برگزاری نماز جمعه اقدام شود، به گونه ای که تجارب و اندوخته های پیشکسوتان در این عرصه جوانان منتقل گردد.

حجت الاسلام فاطمی نسب خاطرنشان کرد: ستاد نماز جمعه نباید از جوانان قدیمی خالی شود و همانگونه که تاکنون همراه بوده‌اند در ادامه راه نیز باید در کنار جوانان همراه ستادنمازجمعه باشند.رئیس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه قزوین با بیان اینکه همه ما مسلمان هستیم وفرقی ندارد که در کدام دولت وجناح فعالیت نماییم.

وی  اظهار کرد:نگاه کریمانه ورحیمانه که سیره وسنت الهی ائمه اطهار(ع) وپیامبر اکرم(ص) در لامتداد آن امام راحل ومقام معظم رهبری می باشد باید در ستاد نماز جمعه مدنظر گیرد.

مسئول دفتر شورای سیاستگذاری ائمه جمعه قزوین با تاکید بر اینکه نماز جمعه مستقل است و به هیچ گروه و جناح سیاسی متعلق نیست، عنوان کرد: البته در خط مقدم سنگر انقلاب که نماز جمعه است، حزب اللهی‌ها هستند، اما نگاه جناح سیاسی در نماز جمعه وجود ندارد و این سیره الهی، ائمه و انبیا و امام و رهبری برای جذب حداکثری است.

استاد حوزه و دانشگاه عنوان کرد: اگر می‌خواهیم از این فتنه به سلامت بگذریم، نگاه جذب حداکثری را باید عملیاتی کنیم که در غیر اینصورت ضربه خواهیم خورد، چرا که هم اکنون آخرین حربه دشمن حربه اقتصادی است و آنها فهمیده اند الماس را فقط الماس می‌برد و به این نتیجه رسیده اند انقلاب مردمی را با مردم می‌توانند به زمین بزنند، پس بنابراین باید مردم هوشیاری خود را بیش از پیش کنند.

رئیس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه قزوین بیان کرد: به گونه‌ای که مشاهده می‌شود در افزایش قیمت‌ها دست‌هایی طراحی می‌کنند تا فشار اقتصادی بر مردم تحمیل شود و از طرفی هم فضا را مسموم می‌کنند تا مقابل انقلاب قرار گیرند و اگر هسته مرکزی جبهه نیروهای انقلاب تلاش و همت نکنند، مشکل ایجاد خواهد شد.

حجت الاسلام فاطمی نسب بیان کرد: نماز جمعه بهترین سنگر برای دفاع از آرمان‌های انقلاب است و این تریبون مقدس‌ترین تریبون نظام جمهوری اسلامی است که باید فریاد مستضعفین را  به گوش دیگران برساند و لازم است روشنگری شود تا در فتنه پیش رو حق و ناحق تشخیص داده شود.

 

 

 

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha