جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
راهیان نور

حوزه/ رئیس سازمان بسیج طلاب وروحانیون استان قزوین از گرامیداشت شهدای روحانی استان قزوین در یادمان های هشت سال دفاع مقدس در نوروز امسال خبرداد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از قزوین، حجت الاسلام ابوالفضل مصطفایی در جمع کارکنان سازمان بسیج طلاب وروحانیون استان قزوین، ضمن تبریک فرا رسیدن سال جدید، گفت: نظام جمهوری اسلامی امروز به عنوان یک درخت تنومند وریشه داری شده که توانسته امروز الگوی مناسب و شایسته ای برای کشورهای مختلف جهان باشد.

حجت الاسلام مصطفایی خاطرنشان کرد: در سالی که دشمنان توطئه های مختلف علیه ارزش های انقلاب اسلامی طراحی و بخشی از آنها را به مرحله اجرا در آوردند، ولی توطئه های فراوانی نیز داشتند که به برکت حضور رهبری معظم انقلاب اسلامی و ملت بابصیر ایران اسلامی نقش بر آب شد.

استاد حوزه علمیه قزوین به برگزاری اعزام کاروان های راهیان نور به مناطق جنوب کشور اشاره و بیان کرد: امسال طلاب وروحانیون در قالب کاروان های راهیان نور نواحی استان، به یادمان های هشت سال دفاع مقدس اعزام خواهند شد و در زائرسرای شهر خرمشهر برنامه های مختلف فرهنگی برای زائرین برگزار خواهند نمود.

حجت الاسلام مصطفایی بیان کرد: ۱۵ نفر از روحانیون برجسته را که دوره روایت گری دفاع مقدس را به اتمام رسانده اند، به یادمانها اعزام کرده و در آنجا برای کاروانهای راهیان نور نقش و تلاش شهیدان روحانی و همچنین دیگر فرمانده هان دفاع مقدس را تبیین می نمایند.

رئیس سازمان بسیج طلاب وروحانیون استان قزوین تصریح کرد:با همکاری معاونت امور طلاب حوزه علمیه قزوین وصایا و زندگی نامه شهدای روحانی حوزه علمیه قزوین به چاپ رسیده که به زائرین کاروان های راهیان نور، همراه با پلاک و چفیه اهدا خواهد شد.

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha