پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ |۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 18, 2024
کاروان راهیان نور طلاب خراسان شمالی

حوزه/ ‌ امروز تعداد ۸۰۰ نفر از مردم شهرستان بوشهر در قالب کاروان راهیان نور از گلزار شهدای شهر بوشهر، به مناطق جنوب کشور اعزام شدند.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از بوشهر،  امروز تعداد ۸۰۰ نفر از مردم شهرستان بوشهر در قالب کاروان راهیان نور از گلزار شهدای شهر بوشهر به مناطق جنوب کشور اعزام شدند.

فرمانده سپاه شهرستان بوشهر در این آیین گفت: شاهد استقبال بسیار خوبی از مردم بودیم و ما تمام تلاش خود را به کار می بندیم تا این حرکت عظیم به بهترین شکل صورت گیرد. 
سرهنگ عبدالرضا دشتی گفت: در اجرای برنامه راهیان نور ما نباید نگاه کاری و ابلاغی داشته باشیم هرچه با نیت خالص تر و به خاطر شهداء کار کنیم برنامه راهیان نور به شکل زیباتری اجرا می گردد.

وی خاطرنشان کرد: راهیان نور یکی از مهمترین و در واقع بزرگترین برنامه فرهنگی می باشد، ما از شهدا طلب قدرت می کنیم که این توان را به ما بدهد با وجودی که  نقل و قول های زیادی از سوی دشمن در خصوص کارهای فرهنگی وجود دارد، ما بتوانیم به بهترین شکل ای حرکت عظیم را به نتیجه برسانیم 

فرمانده سپاه شهرستان بوشهر افزود: بیش از 800 نفر نیروهای مردمی از شهرستان بوشهر امروز صبح در قالب یک کاروان که شامل 20 اتوبوس می باشد، به مناطق عملیاتی جنوب اعزام می شوند.

دشتی اظهار داشت: تمامی دستگاه های اتوبوس از راوی، روحانی و مسئول فرهنگی برخوردار می باشد و از جمله مناطقی که دیدن می‌کنند، شلمچه، هویزه، اروندکنار و معراج شهدا و می باشد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha