شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
بیانیه گام دوم

حوزه/ معاون فرهنگی و اجتماعی شهردار تبریز گفت: در راستای لبیک‌گویی به منویات مقام معظم رهبری، شهرداری تبریز در نظر دارد اولین همایش «نقش مدیریت شهری در گام دوم انقلاب»را اردیبهشت ماه سال ۹۸ برگزار کند.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از تبریز، حجت‌الاسلام احمد حمیدی، معاون فرهنگی و اجتماعی شهردار تبریز روز گذشته با اعلام خبر برگزاری اولین همایش نقش مدیریت شهری در گام دوم انقلاب، خاطرنشان کرد: در راستای تبعیت از منویات مقام معظم رهبری و تحقق بخشیدن بیانیه گام دوم انقلاب، اولین همایش نقش مدیریت شهری در گام دوم انقلاب با حضور اساتید و صاحب‌نظران کشوری در اردیبهشت ماه سال بعد به همت شهرداری تبریز برگزار خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه حرکت در مسیر تحقق گام دوم انقلاب حرکت در مسیر رهبر معظم انقلاب و نظام اسلامی است، گفت: بر اساس بیانات مقام معظم رهبری در دیدار مردم آذربایجان در ۲۹ بهمن، مردم تبریز همواره در طول تاریخ پیشرو بوده اند و این بار نیز در لبیک گویی به فرمان ایشان در گام دوم انقلاب پیشرو خواهند بود.

معاون فرهنگی و اجتماعی شهرداری تبریز افزود: مردم زمان شناس تبریز در طول تاریخ جزو پیشروان بودند و این یکی از سرمایه های بزرگ و با ارزش آذربایجان است.

حجت‌الاسلام حمیدی هدف از برگزاری این همایش را تبیین ماموریت های رهبر معظم انقلاب برای مدیریت شهری و ارائه راه های عملیاتی کردن ماموریت های بیانیه گام دوم انقلاب و عمل به توصیه های مقام معظم رهبری در جهت تحقق تمدن نوین اسلامی عنوان کرد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha