جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
فرمانده نیروی انتظامی فارس

حوزه/ فرمانده انتظامی استان فارس گفت: پلیس با افرادی که در زمینه ایجاد نا امنی و سلب آسایش از مردم بخواهند کاری انجام دهند قطعا برخورد خواهد کرد، البته اگر مردم از سنت های قدیمی استفاده کنند و مشکلی ایجاد نکنند، برخوردی نخواهد شد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از شیراز، سردار احمد علی گودرزی ظهر امروز در نشست رسانه ای با موضوع تشريح برنامه ها و اقدامات انتظامي ترافيكي پليس فارس در نوروز 98 که در مجتمع ستاد فرماندهی برگزار شد، با اشاره به فرا رسیدن چهارشنبه پایان سال، اظهار داشت: نیروری انتظامی مخالف شادی مردم نیست، بلکه در کنار مردم امنیت آنان را برقرار می کند، اما در مقابل هنجار شکنان خواهیم ایستاد و اجازه بی حرمتی نخواهیم داد.

وی با بیان اینکه با  افرادی که بخواهند رفتار های هنجار شکنانه داشته باشند برخورد خواهد شد، تصریح کرد: برنامه های چهارشنبه آخر سال به دو قسمت از جمله رفتار مجرمانه و هنجر شکنانه و جشن های خانوادگی و محله محور تقسیم می شود که حتما از توع دوم حمایت می کنیم و ماموران در کنار آنان خواهد بود.

فرمانده انتظامی استان فارس به برگزاری چهارشنبه سوری اشاره کرد و بیان داشت: تشکیل قرار گاه انتظامی، اندیشیده شدن تمهیدات، نصب بنر در سطح شهر و اطلاع رسانی، پوشش امنیتی، اطلاعاتی و انتظامی، افزایش گشت های انتظامی محسوس و نامحسوس، و برگزاری طرح ناظر از جمله برنامه هایی هستند که در این روز اجرا خواهند شد.

وی خاطرنشان کرد: پلیس با افرادی که در زمینه ایجاد نا امنی و سلب آسایش از مردم بخواهند کاری انجام دهند قطعا برخورد خواهد کرد، البته اگر مردم از سنت های قدیمی استفاده کنند و مشکلی ایجاد نکنند برخوردی نخواهد شد اما اگر بخواهند تخطی کنند و سلب آرامش و امنیت کنند با آنان شدیدا برخورد خواهد شد.

سردار گودرزی شعار نوروزی 98 را مورد توجه قرار داد و بیان داشت: نشاط بهاری، نظم قانون مداری" شعار امسال در نوروز 98 است که باید برای عملیاتی کردن آن مردم نیز تلاش کنند.

وی آرامش را خاص مردم دانست و عنوان کرد: البته باید مشارکت مردم نیز سهیم باشد تا بهاری در سایه امنیت و نظم را داشته باشیم، رعایت قانون موجب ایجاد نظم است افرادی که مقید به نظم هستند زندگی بی دغدغه ای خواهند داشت.

فرمانده نیروی انتظامی استان فارس به اهداف پلیس از ارائه خدمات به مردم اشاره و تاکید کرد: هدف پلیس ارائه خدمات شایسته به مردم در راستای ارتقاع امنیت در جامعه است.

وی با بیان اینکه در راه های مواصلاتی، بوستان ها، مراکز تفریحی و زیارتی نیروها متمرکز شده اند، و تدابیری اندیشیه شده، اضافه کرد: به کار گیری بیش از 15 هزار نیرو در تعطیلات نوروز، راه اندازی قرار گاه نوروزی در دروازه قرآن، راه اندازی بیش از دو هزار و 500 گشت خودرویی، پیاده و موتوری، گشت های انتظامی به صورت محسوس و نامحسوس، آشکار سازی نقاط حادثه خیز با مشعل، آغاز طرح جمع آوری معتادین متجاهر، آمادگی کامل پلیس 110و  197، تقویت نگهبان محلات به منظور تقویت امنیت و سرقت، ارائه خدمات مشاوره ای در مکان های اسکان مسافرین نوروزی، تهیه سه هزار لوح فشرده، تهیه 250 هزار بروشور و برپایی ایستگاه پزشکی به صورت رایگان در دروازه قرآن از جمله اقدامات پلیس در این ایام بوده است.

سردار گودرزی ابراز کرد: مسافرین باید هنگام خروج از منزل به نکاتی مانند خودداری از قرار دادن کلید در نقاط قابل دسترسی، پرهیز از سخن گفتن پیرامون اموال با افراد، سپردن منزل به دست فردی از اقوام  و نگذاشتن اوراق شناسایی در خودرو توجه ویژه ای داشته باشند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha