جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
شورای اداری

حوزه/ حجت الاسلام والمسلمین مردابیگی در شورای اداری مدیریت حوزه علمیه استان ایلام گفت: دولتمردان با حمایت از تولید ملی و اتکاء به ظرفیت های داخل کشور و همچنین کنترل و نظارت بر بازار، سفره مردم را حفظ کنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در استان ایلام، حجت الاسلام والمسلمین وعد مرادبیگی امروز دوشنبه 27 اسفندماه در شورای اداری مدیریت حوزه علمیه استان، گفت: حوزه علمیه و جامعه روحانیت استان ایلام کشتار مسلمانان نیوزیلند و سکوت مرگبار مجامع بین المللی و حقوق بشر را محکوم می کند و با توکل بر خدا در آینده نزدیک شاهد نابودی دشمنان اسلام بخصوص اسرائیل خواهیم بود.

وی در ادامه با اشاره به بحث fatf افزود: از دولتمرادن می خواهیم که نگاهشان به داخل باشد و با توجه به ظرفیت های دورن کشور می توان بر تحریم ها غلبه کرد و آمریکا را شکست داد.

مدیر حوزه علمیه استان ایلام ادامه داد: دولتمردان با حمایت از تولید ملی و اتکاء به ظرفیت های داخل کشور و همچنین کنترل و نظارت بر بازار، سفره مردم را حفظ کنند.

حجت الاسلام والمسلمین مرادبیگی همچنین با اشاره به این که در سال 97 از مدارس علمیه سراسر استان بازدید و با طلاب ارتباط مستقیم برقرار گردید و به مشکلات آنها رسیدگی شد، اظهار کرد: در سال جاری مدیران مدارس علمیه استان ایلام با حضور در مدارس روستاها و بخش های سراسر استان و ارتباط بامردم، اقدام به جذب طلبه برای سال تحصیلی 98-99 کردند و این فعالیت جهادی مدیران جای تقدیر دارد

وی اضافه کرد: در سال 97 حوزه علمیه استان ایلام اولین دوره جشنواره علامه حلی را برگزار کرد و تراز علمی طلاب دست به قلم استان در کشور مشخص و مطرح گردید، این امر موجب ایجاد انگیزه در میان طلاب شد تا در دومین جشنواره علامه حلی مقالات بیشتری به این جشنواره ارسال کنند.

مدیر حوزه علمیه استان ایلام در پایان گفت: در بحث  فاز بندی پروژه حوزه جامع شهر ایلام مورد تایید مرکز قرار گرفت و در سال جاری تمامی فعالیت های  معاونت ها و بخش های دیگر مدیریت حوزه  استان بسیار رضایت بخش بود و عموم طلاب از عملکرد آنها رضایتمند هستند.

انتهای پیام

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha