چهارشنبه ۲۹ فروردین ۱۴۰۳ |۷ شوال ۱۴۴۵ | Apr 17, 2024
حجت الاسلام سید عباس حسینی پور ، معاون آموزش حوزه علمیه یزد

حوزه/ معاون آموزش حوزه علمیه استان یزد گفت: حضور مسئولان حوزه در مدارس بهترین راه ارزیابی و رفع مشکلات طلاب و اساتید است.

حجت الاسلام سید عباس حسینی پور در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از یزد یکی از بهترین راه های ارزیابی و رفع مشکلات مدارس علمیه را حضور در مدارس و ارتباط چهره به چهره با مسئولین آموزشی و طلاب دانست و تصریح کرد: به همین دلیل در هر سال با حضور در مدارس استان به بررسی وضعیت آموزشی مدارس می پردازیم.

معاون آموزش حوزه علمیه استان یزد گفت: امسال نیز پس از پایان یافتن امتحانات نیمسال اول این بازدیدها در معاونت آموزش استان برنامه ریزی شد تا بنده به عنوان معاون آموزش استان به همراه کارشناسان این معاونت در مدارس حضور پیدا کنیم و به بررسی وضعیت آموزشی مدرسه بپردازیم و مشکلات احتمالی طلاب را برطرف کنیم.

وی در ادامه خاطر نشان کرد: به حول و قوه الهی تاکنون در 60 درصد مدارس حضور پیدا کردیم و مابقی مدارس نیز تا پایان فروردین 98 مورد بازدید قرار خواهند گرفت.

حجت الاسلام حسینی پور درباره فعالیت های انجام گرفته در این بازیدها گفت: در این بازدیدها اوراق امتحانی نیمسال اول، لیست های حضور و غیاب، مسائل مربوط به مباحثات طلاب، شیوه ارزیابی اساتید توسط طلاب و معاونین آموزش، ملاک ثبت نمرات فعالیت های کلاسی طلاب و غیره مورد بررسی قرار گرفت و ضمن قدردانی از زحمات معاونین محترم آموزش نکات مورد نیاز تذکر داده شد.

انتهای پیام/313/23

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha