جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
مدیر حوزه علمیه یزد

حوزه / حجت الاسلام والمسلمین شمس با اشاره به این که مدارس علمیه استان یزد برای روزهای که مدرسه‌شان تعطیل است برنامه ریزی خواهند کرد، گفت: این مدارس کلاس های جبرانی برگزار می کنند تا طلاب از برنامه آموزشی عقب نمانند.

حجت الاسلام والمسلمین محمد شمس در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از یزد، با اشاره به تعطیلی مدارس علمیه استان یزد از امروز 28 اسفندماه، گفت: تاریخ آغاز شروع سال تحصیلی از روز 17فروردین ماه سال 98 است.

مدیر حوزه علمیه یزد افزود: با توجه به شلوغی ایام عید نوروز و حضور پرشمار گردشگران داخلی و خارجی به استان یزد و همچنین بازدید از مناطق تاریخی و مرکز یزد، به گونه ای برنامه ریزی کردیم که مدارس علمیه بعد از تعطیلات نوروزی کار خود را به صورت رسمی آغاز کنند.

وی تصریح کرد: قرار گرفتن مدارس علمیه استان در وسط شهر و نزدیکی به مناطق تاریخی و همچنین دشواری رفت و آمد طلاب و اساتید مدارس علمیه یزد از دیگر مباحثی بود که سبب شد در ایام نوروز ، مدارس علمیه استان را تعطیل کنیم.

حجت الاسلام والمسلمین شمس با بیان اینکه مدارس علمیه استان یزد برای روزهای که مدرسه‌شان تعطیل است برنامه ریزی خواهند کرد، گفت: این مدارس کلاس های جبرانی برگزار می کنند تا طلاب از برنامه آموزشی حوزه های علمیه عقب نمانند.

مدیر حوزه علمیه یزد ادامه داد: لازم به ذکر است که برخی مدارس علمیه استان، قبل از ماه مبارک رمضان و برخی نیز با توجه به برنامه آموزشی که ارائه کردند، از بعد از ماه مبارک رمضان مدارسشان تعطیل می شود.

انتهای پیام/313/23

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha