جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
حمله به مسجد نیوزیلند

حوزه/ مدیر حوزه علمیه بوشهر گفت: در غرب روزی را با عنوان روز جهانی مبارزه با نژاد پرستی نامگذاری کرده اند، اما می بینیم که اخیراً در نیوزلند فردی با حمله به دو مسجد ۵۰ نفر را شهید و بسیاری را زخمی کرد، این در حالی است که آنها عنوان می کنند که نژادپرست نیستیم، اما به حرف خود عمل نمی کنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از بوشهر حجت الاسلام رضا خدری ظهر امروز در جمع معتکفین مسجد حضرت ولی عصر(ع) چغادک با تبریک میلاد حضرت امیرالمومنین(ع)، ذکر نام امام علی(ع) را عبادت دانست و با اشاره به ویژگی های حضرت، اظهار داشت: حرمت انسان در نگاه این حضرت از مهمترین نکات در زندگی و سیره این امام است.

مدیر حوزه علمیه استان بوشهر افزود: امام علی(ع) برای اصل انسانیت حرمت قائل است و این نگاه بسیار نگاه بالایی است، این در حالی است که بسیاری از مدعیان حقوق بشر امروز بسیار حرف می زنند اما به آن عمل نمی کنند.

امام جمعه چغادک در ادامه با اشاره به حمله تروریستی اخیر به نمازگزاران در نیوزلند، اظهار کرد: در غرب روزی را با عنوان روز جهانی مبارزه با نژاد پرستی نامگذاری کرده اند، اما می بینیم که اخیراً در نیوزلند فردی با حمله به دو مسجد 50 نفر را شهید و بسیاری را زخمی کرد، این در حالی است که آنها عنوان می کنند که نژادپرست نیستیم، اما به حرف خود عمل نمی کنند.

حجت الاسلام خدری در ادامه با اشاره به آیین معنوی اعتکاف، افزود: معتکف شدن توفیق بسیار بالایی است، انسان می تواند به اندازه 30 سال از آن توشه بردارد.

وی در پایان گفت: اعتکاف فرصتی است تا انسان تفکر کند چراکه یکی از عبادات همین تفکر است؛ در دنیایی که آنقدر اشتغالات برای ما ایجاد کرده، اعتکاف فرصتی بسیار خود برای تفکر است.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha