پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
 تصاویر/ بازدید مدیر حوزه علمیه استان سمنان از رسانه رسمی حوزه

حوزه/ حجت‌الاسلام‌والمسلمین محمدحسن رستمیان، در پیامی عید بهاران نوروز ۹۸ و فرارسیدن سال جدید را تبریک گفت.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از سمنان، حجت‌الاسلام‌والمسلمین محمدحسن رستمیان، مدیر حوزه علمیه استان سمنان در پیامی، عید بهاران نوروز 98 و فرارسیدن سال جدید را تسلیت گفت.

متن پیام به شرح زیر است:

یا مُقَلِّبَ الْقُلُوبِ وَ الْأَبْصَارِ یَا مُدَبِّرَ اللَّیْلِ وَ النَّهَارِ یَا مُحَوِّلَ الْحَوْلِ وَ الْأَحْوَالِ حَوِّلْ حَالَنَا إِلَی أَحْسَنِ الْحَالِ

سال دیگری از عمر کوتاه بشر فانی گذشت و بهاری دیگر از راه رسید، گذر ایام و نو شدن طبیعت، نوید چرخش و پویش زندگی در کره خاکی را به ارمغان می‌آورد و نوروز باستانی که یادآور شکوه و تمدن ایران اسلامی است، مباهات ایرانیان و فخر شیعیان این مرزوبوم را تلاوت می‌کند.

بهار، پیام‌آور تعادل و تحول است در سایه تعادل، زندگی زیباتر شده و دلنوازتر و چشم‌نوازتر می‌شود و در واقع بهار یادآور رحمت و محبت و عظمت همیشگی خداوند مهربان است و اینکه مهر او همواره به‌سوی همه بندگان و جنبندگان سرازیر و فراگیر است.

بهار می‌آید تا در گوش جانمان، مؤمنانه زمزمه کند و یادآور شود که روزگار، همیشه بر یک قرار نمی‌ماند و قرار ما زمینیان در بی‌قراری همین روزگار و آسمان، نهفته است تا باورمان شود که پایان هر سیاهی، سپیدی و پایان هر زمستان سیاه، بهاری خوش و رنگارنگ است.

عید بهاران نوروز 98 و سال نو را محضر رهبر فرزانه انقلاب اسلامی، طلاب و روحانیون حوزه‌های علمیه و همه مردمان خوب استان سمنان تبریک عرض می‌نمایم و از خداوند منان برای این مردم عزیز در سال جدید توفیق و عزت پایدار توأم با صحت و سلامت و روزگاری خوش همراه با سعادت و عاقبت بخیری را آرزومندم.

محمدحسن رستمیان

مدیر حوزه علمیه استان سمنان

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha