پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
 آیت الله علیرضا اعرافی، مدیر حوزه های علمیه کشور

حوزه/ مدیر حوزه های علمیه سراسر کشور در شورای حوزه علمیه یزد بر لزوم اجرای دقیق برنامه پنج ساله حوزه های علمیه در سراسر کشور تاکید کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه»از یزد، آیت الله علیرضا اعرافی، مدیر حوزه های علمیه سراسر کشور در شورای حوزه علمیه یزد ضمن قدردانی از اعضای این شورا در استان، گفت: شورای حوزه علمیه یزد از نظر عملکردی جز استان های فعال در بین شوراهای استانی است و  مدیریت حوزه استان در پیشبرد اهداف حوزه های علمیه به بهترین شکل عمل می کند.

مدیر حوزه های علمیه کشور، یکی از کارهای مورد نیاز و ضروری حوزه علمیه یزد را احیا و ایجاد موقوفات دانست و تصریح کرد: حوزه علمیه استان یزد باید در زمینه درآمدزایی و منابع پایدار به شکلی عمل کند که خودکفا شود و نگاه ویژه ای به این مسئله داشته باشد.

عضو شورای عالی حوزه های علمیه کشور به وجود برخی پروژه نیمه تمام در استان یزد اشاره و اظهار کرد: امیدواریم مدیران استان به شکلی برنامه ریزی کنند که بتوانیم در سال های آینده شاهد پایان این پروژه ها باشیم.

وی در ادامه به برنامه پنج ساله حوزه های علمیه اشاره و خاطر نشان کرد: برنامه پنج ساله حوزه های علمیه از اهمیت بسیاری برخوردار است که باید در جهت اجرای دقیق و حساب شده آن در طول پنج سال گام برداریم تا توانسته باشیم حوزه های علمیه را برای رسیدن به اهداف مد نظر کمک کنیم.

انتهای پیام/313/23

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha