جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
امام جمعه یزد

حوزه/ آیت الله ناصری یزدی گفت: نیازمند راهکاری برای جذب استعدادهای دانشگاه ها برای ورود به حوزه های علمیه هستیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از یزد، آیت الله محمد رضا ناصری یزدی، نماینده ولی فقیه در استان یزد در جلسه شورای حوزه علمیه یزد با تبریک فرارسیدن سال جدید گفت: رهبر معظم انقلاب شعار امسال را رونق تولید نام گذاری کردند که از اهمیت بسیار ویژه ای در راستای رفع مشکلات کشور برخوردار است.

امام جمعه یزد افزود: راهکارهای بسیاری در جهت رفع مشکلات اقتصادی و معیشتی مردم وجود دارد که یکی از آنها توجه به ظرفیت داخلی در راستای تولید کالاهای مورد نیاز کشور است.

رئیس شورای حوزه علمیه یزد افزود: کارخانه هایی که در کشور وجود دارد و فعالیت می کنند می توانند با بررسی کالاهای ورودی در گمرک، اقدام به ساخت این کالاها با کیفیت مناسب در کشور کرده و آنها را به بازار عرضه کنند تا بتوانند در مقابل تولیدات خارجی ایستادگی داشته باشند و آن زمان است که خودکفایی را به معنای واقعی کلمه مشاهده می شود.

وی در ادامه به بحث پذیرش حوزه های علمیه اشاره و خاطر نشان کرد: ما در بحث پذیرش حوزه های علمیه فعالیت های بسیاری انجام می دهیم، ولی به دنبال جذب استعدادهایی که در دانشگاه ها و مراکز آموزشی هستند، نیستیم که این مسئله جزو نقاط ضعف حوزه های علمیه است.

انتهای پیام/313/23

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha