جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
 نژادپرستان بر روی اتومبیل یک معلم مسلمان در سیدنی زباله ریختند

حوزه/ در یک حمله نژادپرستانه افراد ناشناس به ریختن زباله های کثیف بر روی اتومبیل یک معلم مسلمان در شهر سیدنی در استرالیا اقدام کردند. کاربران شبکه های اجتماعی این عمل را به شدت نکوهش کردند.

به گزارش گروه ترجمه خبرگزاری «حوزه» به نقل از nzherald، افراد ناشناس به اتومبیل یک معلم مسلمان در استرالیا حمله کرده و بر روی آن زباله ریختند.

صاحب اتومبیل سی یو وی که یک معلم مسلمان  در شهر سیدنی است، زمانی که به منزل بازگشت متوجه ریخته شدن زباله بر روی اتومبیلش شده و حتی دسته های در و چرخ های ماشین نیز با زباله های کثیف پر شده بودند.

یک منبع ناشناس به خبرنگاران در این باره گفت: اقدام بسیار شنیع و نفرت انگیزی بود.

به گفته منابع ناشناس، آن ها بر این باورند که فرد مهاجم به احتمال زیاد یکی از ساکنان محلی با دیدگاه های «ضداسلامی» می باشد.

 منابع از وجود تبعیض علیه باورهای فرهنگی یک معلم مسلمان ابراز نگرانی کردند. پلیس در جریان قرار گرفته با این حال تاکنون کسی در این رابطه بازداشت نشده است.

کاربران شبکه های اجتماعی این عمل شنیعانه را محکوم کرده و آن را نمادی از دیدگاه های ضداسلامی جامعه غربی دانسته اند.

یکی از کابران دراین رابطه نوشت: هرکسی که چنین عملی را مرتکب شده باید از خودش خجالت بکشد. به همین دلیل است که جنگ هیچ پایانی ندارد زیرا مردم نمی پذیرند که ما اختلافاتی با هم داریم و باید با وجود این تفاوت ها با همدلی در کنار هم زندگی کنیم.

یک نفر نوشت: ما شاید همه با هم کنار نیاییم ولی چنین عملی را تنها فردی با آی کیو در حد تیرچراغ برق مرتکب می شود.

فرد دیگری نوشت: به نظر می رسد که ناراحتی و نفرت به سطح  نفوذ کرده و رسیده است. چنین حملاتی نشان می دهد که جامعه ما از نظر روانی مسموم شده است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha