جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
امام جمعه اردکان

حوزه/ عضو شورای حوزه علمیه یزد گفت: استفاده بهینه از عمر، تلاش بسیار برای رسیدن به اهداف و همچنین همنشینی علما از جمله عوامل موفقیت طلاب برای رسیدن به درجات عالیه است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری«حوزه» یزد، حجت الاسلام سید اسماعیل شاکر، عضو شورای حوزه علمیه یزد، دوشنبه در گردهمایی سالیانه طلاب و روحانیون اردکانی سراسر کشور با تبریک سال نو گفت: تلاش و کوشش و استفاده از عمر و جوانی مهمترین عوامل در موفقیت طلاب است.

امام جمعه اردکان افزود: افراد بزرگ و عالمان دینی از جمله ویژگی های خاصی که داشتند، استفاده بهینه از عمر و تلاش بسیار برای رسیدن به اهداف بود که اگر این ویژگی ها با نیات خالصانه و خدایی همراه باشد بدون شک سبب رشد و تعالی فرد می شود.

وی دیگر عوامل موفقیت طلاب را همنشینی عنوان و خاطرنشان کرد: طلابی خوش استعداد را می شناسیم که در سایه همنشینی با افراد نا اهل از پیشرفت و سعادت و تحصیل باز ماندند و بالعکس افرادی ضعیف تر که به خاطر دوستی و همنشینی با اهل تقوا و علم به درجات و مراتب عالی دست یافتند.

حجت الاسلام شاکر بر وحدت و همدلی روحانیون تاکید کردند و گفت: اختلاف سلیقه ها در برخی موضوعات امری عادی است و جدای از خطوط قرمز که باید حفظ شود، نباید یکدیگر را برای برخی امور جزئی و سلیقه ای و حاشیه ای متهم سازیم.

انتهای پیام/313/23

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha