پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
حادثه سیل در شیراز

حوزه/ آیت الله محمد رضا ناصری یزدی، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه یزد در پی حادثه وقوع سیل در بخش هایی از استان های کشور و جان باختن تعدادی از هموطنانمان پیام تسلیت صادر کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری«حوزه»از یزد، آیت الله محمد رضا ناصری یزدی، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه یزد در پی حادثه وقوع سیل در بخش هایی از استان های کشور و جان باختن تعدادی از هموطنانمان پیام تسلیت صادر کرد.

در این پیام آمده است: حادثه اخیر سیل بی سابقه در بخش هایی از استانهای گلستان، مازندران، ‌لرستان،‌ خوزستان و شهر شیراز و آواره شدن و جان باختن عده ای از هموطنان عزیزمان موجب تأثر و تأسف گردید.

اینجانب به خانواده جانباختگان در استان های فارس و گلستان عرض تسلیت دارم و برای آن عزیزان غفران و رحمت الهی و برای مصدومان شفای عاجل مسئلت دارم.

این حوادث بی شک امتحان خداوند است هم برای کسانی که زندگیشان دچار مشکل شده و در تنگنای معیشت قرار گرفته اند هم برای مسئولان و مردمی که این خبرها را می شنوند.

در این امتحان بزرگ باید صبر و شکیبایی پیشه ساخت و در برابر خواسته الهی سر تعظیم فرود آورد و صد البته که باید به کمک حادثه دیدگان شتافت. مسئولین تا آنجا که در توان دارند همّت به خرج دهند و با تمام امکانات به یاری آنان بشتابند و مردم عزیز نیز باکمک ها و مساعدت های نقدی و غیر نقدی خود مصیبت دیدگان را یاری دهند و برای رفع آلام آنان بکوشند که توجه و کمک به مردم بلا کشیده اجر و مزد بزرگی نزد خداوند بزرگ دارد.

مجدداً عرض می کنم همه ما در برابر آزمون خدای متعال قرار داریم و باید پاسخگو باشیم و به یاری مردمی بشتابیم که در ورای حادثه و سیل یا للمسلمین می گویند.

اینجانب و مسئولین و مردم شریف استان یزد ضمن همدری با آسیب دیدگان از تمام مردم ایران اسلامی درخواست داریم که کمک های نقدی و غیر نقدی خود را جهت تلاش برای غمگساری و جبران بخشی از مصیبت‌ها و خسارتهای وارد شده به این عزیزان به حساب ها و مکان و پایگاههای تأئید شده از طرف دولت اهداء نمایند. ان شاءالله خداوند توفیق انسان دوستی به همه ما عنایت فرماید.

«سایه مقام معظم رهبری مستدام باد»

ومن الله التوفیق

محمدرضا ناصری

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه یزد

انتهای پیام/313/23

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha