جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
حجت الاسلام والمسلمین برنجکار

حوزه/ رئیس انجمن کلام اسلامی حوزه علمیه قم تصریح کرد: بی شک رونق تولید در سایه بهره گیری حداکثری از ظرفیت نسل جوان کشور محقق می گردد.

حجت الاسلام و المسلمین رضا برنجکار در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه»، اظهارداشت: نام گذاری شعار امسال مبنی بر رونق تولید نشان می دهد که از نگاه رهبر معظم انقلاب ، در سال جاری اولویت اصلی کشور باید تلاش و اهتمام همه جانبه مردم و مسئولان در این رابطه باشد تا ان شاءالله با رونق تولید، بخش مهمی از مشکلات اقتصادی کشور مرتفع شود.

وی با اشاره به استعدادهای بسیار گرانقدر و ارزشمند در میان نیروهای جوان کشور گفت: ما باید بتوانیم از ظرفیت غنی نیروی انسانی خود به خصوص در رابطه با جوانان فعال، مبتکر و تحصیلکرده نهایت استفاده را ببریم تا توان و قدرت این جوانان باعث گردش بهتر چرخ های تولید در کشور شود.

عضو هیئت علمی پردیس فارابی دانشگاه تهران همچنین بیان داشت: یکی از مشکلات ما این است که آن طور که باید و شاید نتوانسته ایم زمینه تعامل و ارتباط هر چه بهتر و مطلوب تر نهاد علم با بخش صنعت و کشاورزی را برقرار سازیم چرا که اگر این مساله حل شود، شاهد اشتغال زایی بسیار زیادی در کشور خواهیم بود.

وی خاطرنشان کرد: به عقیده بنده، چنانچه نهادها و ÷مراکز علمی و تحقیقاتی کشور با مراکز صنعتی و اجرایی ارتباط خوب و کاربردی برقرار کنند، از جمله برکات این قضیه این خواهد بود که آمار بیکاری کاهش یافته و واحدهای صنعتی با کیفیت و راندمان بهتری به فعالیت می پردازند.

۳۱۳/۸

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha