شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
نماز جمعه همدان

حوزه/ امام جمعه همدان گفت: متاسفانه عده ای در این شرایط به دنبال آن هستند که همه مشکلات را به گردن نظام بیاندازند و مردم را به انقلاب بدبین کنند.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» در همدان، حجت الاسلام و المسلمین حبیب الله شعبانی نماینده ولی فقیه در استان همدان، ظهر امروز در خطبه های نماز عبادی سیاسی جمعه این هفته همدان با اشاره به نشانه های تقوا یادآور شد: اولین نشانه از فرد با تقوا تفکر و توجه به مسایل مختلف است.

وی افزود: داشتن حکمت و عبرت گرفتن از وقایع تاریخی نیز از دیگر نشانه های افراد با تقوا است که در کنار هم قرار گرفتن این سه خصوصیت در هر فردی نشان از وجود تقوا می باشد.

حجت الاسلام و المسلمین شعبانی با بیان این که نطق طولانی از نبود حکمت حکایت می کند تصریح کرد: اگر کسی اهل طولانی صحبت کردن باشد خداوند حکمت را از قلب او بر خواهد داشت.

وی تاکید کرد: کسی دنباله رو آرزوی های طولانی مدت  باشد و تمام فکرش را به آن مشغول کند عقل خودش را از بین می برد و کسی که عقلش را از دست دهد نه دین دارد و نه دنیا.

امام جمعه همدان روز جمعه را روز رحمت الهی عنوان کرد و گفت: در روز جمعه هزار نسیم رحمت الهی شروع به وزیدن می کند و هر کس به نحوی در مسیر این نسیم قرار خواهد گرفت و از آن بهره مند خواهدشد.

وی ادامه داد: اگر کسی بخواهد که به همه هزار نسیم دست پیدا کند باید بعد از نماز عصر روز جمعه 100 مرتبه سوره اناانزلناه را بخواند تا آن هزار رحمت نصیبش شود.

نماینده ولی فقیه در استان همدان با اشاره به حضور آیت الله طه محمدی نماینده مردم همدان در مجلس خبرگان رهبری اظهار داشت: بنده از آیت الله طه محمدی به خاطر حضور در نماز جمعه همدان سپاسگزار هستم.

وی یکی از نکات مهم در وقوع بلاهای طبیعی در کشور را بسیج همگانی ملت ایران عنوان کرد و گفت: آنچه را که در این حوادث همیشه ما شاهد آن هستیم حضور خود جوش مردم ایران برای کمک رسانی به هموطنان خود می باشد که جای تقدیر دارد.

امام جمعه همدان خاطر نشان کرد: تیم هایی از سپاه انصارالحسین (ع) همدان در حال حاضر در استان  گلستان حضور دارند و با اعزام تیم پزشکی و بسیج سازندگی به مناطق سیل زده و جمع اوری کمک نقدی به مبلغ 90 میلیون تومان کمک شایانی به خانواده های آسیب زده انجام داده است.

وی در پایان با ابراز گله مندی از عدم مدیریت فضای مجازی بیان داشت: متاسفانه عده ای در این شرایط به دنبال آن هستند که همه مشکلات را به گردن نظام بیاندازند و مردم را به انقلاب بدبین کنند.

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha