جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
حجت الاسلام محمد جوادی

حوزه/ حجت الاسلام جوادی، هفتمین پیشوای شیعیان را الگوی بشریت خواند بر ضرورت الگوگیری از حضرات معصومین(ع) تاکید کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در همدان حجت الاسلام محمد جوادی، ظهر امروز در مراسم سالروز شهادت امام موسی کاظم (ع) که در مسجد مدرسه ایت الله آخوند(ره) همدان برگزار شد، هفتمین پیشوای شیعیان را الگوی بشریت خواند بر ضرورت الگوگیری از حضرات معصومین(ع) تاکید کرد.

وی در ادامه با تاکید بر این که هر انسانی باید به دنبال پیشرفت باشد، گفت: ائمه(ع) به دنبال آن بودند تا بشر را از منجلاب جهالت بیرون آورده و به رشد و ترقی برسانند.

امام جمعه موقت همدان افزود: هنگامی که با دقت به آیات قرآن و روایات اهل بیت(ع) نگاه می کنیم، خواهیم دید که در بسیاری از آنها مردم را به حرکت رو به جلو تشویق کرده اند.

این استاد حوزه با تاکید بر این که موفقیت در تمام ابعاد مدنظر اسلام است، اظهار داشت: در تمام مسایل زندگی باید به سمت جلو حرکت کرده و سعی کنیم امروزمان بهتر از دیروز باشد و فردایمان هم شایسته تر از امروز باشد.

حجت الاسلام جوادی، توجه به پیشرفت را بسیار مهم دانست و گفت: اگر امروز هر فردی با دیروزش از هر نظری یکسان باشد، باید افسوس بخورد، چرا که یک روز را از دست داده و در آن روز چیزی گیرش نیامده است.

امام جمعه موقت همدان تصریح کرد: انسان نباید عمر خود خصوصاً دوره جوانی را بیهوده از بین ببرد و سعی در نزدیک شدن به سمت خدا داشته باشد.

انتهای پیام

 

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha