جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
حجت الاسلام عباسی

مدیر حوزه علمیه قزوین از اعزام طلاب و روحانیون مدارس حوزه علمیه قزوین به مناطق سیل زده استانهای لرستان و گلستان در هفته جاری خبر داد.

 به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از قزوین ،حجت الاسلام والمسلمین علی عباسی امروز در اولین دیدار نوروزی و در جمع مدیران مدارس علمیه قزوین، ضمن تبریک سال جدید، به حادثه تاسف بار سیل در استانهای کشور و در ایام تعطیلات نوروز پرداخت و گفت: متاسفانه این حادثه تلخ و تاسف بار که منجر زخمی و درگذشت جمعی از هموطنان ما درسال جدید اتفاق افتاد، قلب ملت ایران را جریحه دار نمود.

وی خاطرنشان کرد: در ایام تعطیلات نوروزی برخی افراد در مسافرت بودند، ولی ملت ایران از همه اقشار مختلف به خصوص نیروهای مسلح اعم از سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، ارتش، بسیج ،هلال احمر،به یاری  هموطنان مصیبت زده از سیل اخیر شتافتند که جای قدردانی است.

استاد حوزه علمیه قزوین تصریح کرد:به محض وقوع این حادثه دردناک ،حوزه علمیه قزوین علاوه بر جمع آوری کمک های نقدی و جنسی، برخی طلاب و روحانیون نیز به صورت داوطلبانه به استان های سیل زده کشور اعزام شده وخدمات خوبی را ارائه کردند.

مدیر حوزه علمیه قزوین عنوان کرد:حوزه علمیه قزوین به این امر اکتفا نکرده و به زودی گروه های طلاب و روحانیون را به مناطق سیل زده استان های لرستان و گلستان در هفته جاری  اعزام خواهند کرد.

وی اظهار کرد: در حادثه سیل اخیر رسانه ملی و استانی  هم نقش خود را در اطلاع رسانی به موقع از مناطق مختلف سیل زده و با پخش  گزارش هایی از این حادثه تلخ مانع برخی از شایعه ها  شد  که جای قدردانی است.

 

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha