پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
وحدت

حوزه/ امام جماعت اهل سنت زیرکوه در خصوص ایجاد تفرقه و نفوذ دشمنان در ذهن و افکار مسلمانان، گفت: خداوند می فرماید اگر تفرقه را بین خودتان جای دادید، سست خواهید شد و دشمن در ذهن و افکار شما نفوذ خواهد کرد.

مولوی سید مصطفی حسینی امام جماعت اهل سنت مسجد جامع فندخت زیرکوه، در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در بیرجند، با بیان اینکه باید به قرآن تمسک جوییم تا موجب پیشرفت اسلام شویم، تصریح کرد: اگر ما در اسلام به آیاتی از قرآن که خداوند می فرماید "واعتصموا بحبل الله جميعا ولا تفرقوا" دقت کنیم، متوجه می شویم که یکی از سفارشات خداوند به بندگانش می تواند زمینه ساز وحدت و انسجام اسلامی باشد و ما را به سمت و سوی ترقی و پیشرفت سوق دهد، راهنمایی می کند.

مولوی حسینی در خصوص ایجاد تفرقه و نفوذ دشمنان در ذهن و افکار مسلمانان خاطرنشان کرد: خداوند می فرماید اگر تفرقه را بین خودتان جای دادید، سست خواهید شد و دشمن در ذهن و افکار شما نفوذ خواهد کرد.

وی ادامه داد: دشمن به دنبال توطئه اند، تا با ایجاد تفرقه به اسلام و مسلمین ضربه بزند، ما باید آگاه باشیم که دچار این غفلت نشویم.

امام جماعت اهل سنت زیرکوه با اشاره به شئن و منزلت پیامبر گرامی اسلام افزود: خداوند متعال پیامبرانی را در طول ادوار مختلف فرستاد که سفیران رحمت باشند و پیامبر خاتم(ص) را برای نزدیکتر کردن قلبهای مهربان انسان ها به پیامبری مبعوث کرد.

وی ادامه داد: اهداف بلندی را که خداوند متعال برای امت اسلامی و پیامبر مکرم اسلام به وجود آورد، اتحاد و زمینه ساز ترقی و پیشرفت و سرافرازی اسلام در جهان شوند.

دشمنان انقلاب در این ۴۰ سال، در صدد نقشه های مختلف برای تفرقه در جمهوری اسلامی بوده اند

مولوی حسینی با بیان اینکه باید دشمنان را از ایجاد تفرقه ناامید کنیم، تأکید کرد: در این ۴۰ ساله انقلاب دشمنان با نقشه های مختلف در صدد ایجاد تفرقه در جمهوری اسلامی بودند، ولی بیداری و آگاهی مردم باعث نقش بر آب شدن نقشه های شوم دشمنان شده است.

وی شیعه و سنی را برادران دینی یکدیگر دانست و خاطرنشان کرد: هرکسی گوینده کلمه طیبه «لا اله الا الله» است برادر و خواهر دینی ماست و این را در عمل به هم و به دنیا ثابت کردیم.

انتهای پیام/ن

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha