جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
حجت الاسلام انصاری

حوزه/ استاد حوزه علمیه قزوین گفت: مسئولان در راستای رفع مشکلات تولیدکنندگان تلاش نمایند، چرا که می تواند برای تسهیل در رونق تولید و حمایت از تولید کنندگان به بهبود وضعیت اقتصادی در کشورکمک شایانی نماید.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از قزوین، حجت الاسلام مسعود انصاری صبح امروز در جمع طلاب و اساتید حوزه علمیه مدرسه امام صادق(ع)، ضمن تبریک سال جدید و فرا رسیدن ماه با فضیلت شعبان گفت: ماه های رجب و شعبان مقدمه ورود به ماه مبارک رمضان بوده و شما طلاب تلاش نمایید از این روزها و شبها به بهترین نحو با خدای متعال انس بیشتر داشته باشید و روایات و احادیث واردشده در این ماه با برکت را مطالعه نموده، به آجاد مردم  منتقل کنید.

حجت الاسلام انصاری ضمن تسلیت درگذشت تاسف بار جمعی از هموطنان در سیل اخیر در برخی از استان های کشور، خاطرنشان کرد: این حادثه تاسف بار برای ملت ایران و خانواده های داغدار بسیار دردناک و فراموش نشدنی بود، ولی به محض وقوع این حادثه همه آحاد ملت ایران به یاری سیل زدگان رفتند و به آنها ثابت کردند همیشه همراه و یاور در سختیها و گرفتاریها هستند.

حجت الاسلام انصاری بیان کرد: امروز همه ما این تکلیف را داریم که بتوانیم با کمک های نقدی و غیر نقدی خود، بخشی از آلام هموطنان سیل زده را التیام ببخشیم.

حجت الاسلام انصاری به شعار سال رهبر فرزانه انقلاب اسلامی مبنی بر رونق تولید درابتدای سال جدید عنوان کرد: مسئولان در راستای رفع مشکلات تولیدکنندگان تلاش نمایند، چرا که می تواند برای تسهیل در رونق تولید وحمایت از تولید کنندگان به بهبود وضعیت اقتصادی در کشور کمک شایانی نماید.

وی اظهار کرد: رهبر معظم انقاب اسلامی می دانند که راه برون رفت از مشکلات اعتماد به کشورهای اروپایی نیست، بلکه تکیه بر تولید داخلی است.

استاد حوزه علمیه قزوین به واردات بی رویه به داخل کشور را موجب بی اعتمادی مردم نسبت به کالای ایرانی دانست و بیان کرد: دولت با واردات بی رویه باعث می شود تا تولید کننده نه تنها امیدی برای فروش محصول خود نداشته باشد، بلکه برای ورشکستگی خود را آماده خواهد کرد.

 

 

 

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha