جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
نماینده ولی فقیه در استان یزد

حوزه/ امام جمعه یزد با اشاره به وجود نخبگان در کشور، گفت: اگر از این ظرفیت داخلی حمایت شود، بدون شک آنها می توانند تجهیزات مورد نیاز را بهتر از کالاهای وارداتی تولید و به بازار عرضه کنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از یزد، آیت ‌الله محمدرضا ناصری یزدی، نماینده ولی فقیه در استان یزد در جلسه تفسیر هفتگی قرآن با اشاره به شرایط اقتصادی و مشکلات پیرامون آن در کشور گفت: مسئله ای که باید به آن توجه شود این است که ما باید به خودکفایی برسیم و روی پای خودمان بایستیم.

امام جمعه یزد با تاکید بر اینکه تشکیل اتاق های فکر در نهادهای دولتی و غیر دولتی باید در دستور کار قرار گیرد افزود: اتاق های فکر می تواند با استفاده از افراد باتجربه و نخبه هم اندیشی داشته باشند، تا بتوانند مشکلات بخش خود را رفع کنند.

وی خاطر نشان کرد: امروزه کشور با مشکلی روبه رو شده که افرادی با دریافت تسهیلات اقدام به راه اندازی کارخانه کرده اند و در ابتدا هم نیازهای خود را از خارج از کشور وارد کردند که این کار باعث می شود اگر در آینده هم با مشکلی روبه رو شوند بخواهند نیازهایشان را از خارج وارد کنند.

نماینده ولی فقیه در استان یزد با تاکید بر اینکه اصلا درست نیست که خود را وابسته به خارج از کشور بدانیم، اضافه کرد: مسئله ای که باید در کشور به آن توجه شود، این است که باید تمامی تجهیزات مورد نظری که از خارج به داخل وارد می کردیم را بومی سازی کنیم.

امام جمعه یزد با اشاره به وجود نخبگان در کشور، گفت: اگر از این ظرفیت داخلی حمایت شود، بدون شک آنها می توانند تجهیزات مورد نیاز را بهتر از کالاهای وارداتی تولید و به بازار عرضه کنند.

انتهای پیام/313/23

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha