شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
حجت الاسلام معبودی

حوزه/ مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه پاسداران قزوین گفت: سپاه هیچ گاه تضعیف شدنی نیست، چرا که این نهاد انقلابی در دهه های اخیر کارنامه درخشانی در همه عرصه های مختلف این نظام بر آمده از خون شهدا داشته که مایه افتخار و عزت ملت ایران است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری«حوزه» از قزوین، حجت الاسلام علی معبودی امروز در جمع طلاب مدرسه علمیه سفیران هدایت قزوین، ضمن تبریک ماه مبارک شعبان، بر بهره گیری بیشتر از این ماه تاکید کرد و گفت: شما طلاب علوم دینی باید امروز اهمیت و فضیلت ایمن ماه ها را از روایات و احادیثی که از ائمه معصومین(ع) به ما منتقل شده را استخراج نموده و به نسل جوان و مردم به خوبی انتقال نمایید.

وی در ادامه به نقش تاثیرگذار سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در کشور اشاره و بیان کرد: سپاه پاسداران علاوه بر حفظ و حراست از انقلاب، در عمران و آبادی کشور نقش بسیار محوری ایفا کرده است.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه پاسداران قزوین بیان کرد: پاسداران عزیز در راه حفظ نظام و انقلاب اسلامی بارها و در عرصه های مختلف جان شیرین خود را خالصانه تقدیم نموده که باید قدردان زحمات و تلاش های آنها باشیم.

وی تصریح کرد: در دوران دفاع مقدس، سپاه در کنار نیروهای ارتش و بسیج، در برابر دشمنان تا دندان مسلح ایستادگی نمود و پس از جنگ تحمیلی هیچ گاه صحنه دفاع از انقلاب اسلامی را ترک نکرد و همراه با دیگر اقشار جامعه در بازسازی کشور تلاش کرد.

 مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه پاسداران قزوین گفت: سپاه هیچ گاه تضعیف شدنی نیست، چرا که این نهاد انقلابی در دهه های اخیر کارنامه درخشانی در همه عرصه های مختلف این نظام بر آمده از خون شهدا داشته که مایه افتخار و عزت ملت ایران است.

وی اظهار کرد: امروز همه مردم به خصوص رسانه ها وظیفه دارند که خدمات ارزشمند این نهاد انقلابی و مخلص را بیش از پیش تبیین نمایند.

حجت الاسلام معبودی در پایان  عنوان کرد: در طول این چهاردهه اخیر، توطئه های شومی از سوی دشمنان به وسیله سپاه پاسداران انقلاب اسلامی خنثی شده است.

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha