پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ |۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 18, 2024
فتاح ۲

حوزه/ رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) کشور از کمک ۴۳ میلیارد تومانی مردم نوعدوست به سیل زدگان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از خرم آباد، پرویز فتاح که به منظور بازدید از مناطق سیل زده به استان لرستان سفر کرده بود در نشستی با خادمی استاندار لرستان با بیان اینکه برنامه ریزی های لازم برای حمایت از سیل زدگان اندیشیده شده است، گفت: همه تلاش خود را برای حمایت از مردم آسیب دیده بکار خواهیم گرفت.

وی با بیان اینکه تاکنون حدود 20 هزار خانوار از مددجویان تحت حمایت این نهاد مردمی دچار خسارت شده اند، بیان داشت: تامین لوازم مددجویان توسط این نهاد صورت خواهد گرفت.

رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) کشور با بیان اینکه تسهیلات اشتغال برای افرادی که دچار آسیب شده اند بدون تشریفات اداری استمهال شده، خاطر نشان کرد: برای ایجاد مشاغل جدید، به افراد خسارت دیده 20 تا 50 میلیون وام صندوق قرض الحسنه امداد ولایت پرداخت خواهد شد .

فتاح اظهار کرد: 200 میلیارد ریال تسهیلات کارگشایی در مرحله اول برای  سیل زدگان تخصیص یافته که این تسهیلات به صورت قرض الحسنه و با قید فوریت و ضمانت آسان به متقاضیان پرداخت خواهد شد .

وی با بیان اینکه مردم ایران اسلامی تاکنون 430 میلیارد ریال به این نهاد حمایتی برای کمک به سیل زدگان پرداخت کرده اند، گفت: از این مبلغ 230 میلیارد ریال بصورت کالا و 200 میلیارد ریال بصورت نقدی بوده است که در حال توزیع آن بین سیل زدگان هستیم .

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha