جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
رسول نجفیان

حوزه/ نجفیان گفت: همیشه باید در حوزه دفاع مقدس و یاد و خاطره شهدا آثار هنری از قبیل فیلم، سریال و موسیقی و سرود تولید کرد، چون جوانان ما باید با زبان‌های متعدد که موسیقی یکی از آنهاست با مفاخر خود آشنا شوند.

رسول نجفیان، بازیگر سینما و تلویزیون در گفت‌و‌گو با خبرگزاری«حوزه»، با بیان این‌که کار کردن برای شهدا لذت وصف ناپذیری دارد، اظهار کرد: چندی پیش ترانه «رسم زمونه» را با شکلی جدید منتشر کردم که بار‌ها نیز از تلویزیون پخش شد. این کار را بسیار دوست دارم، چون بابت انجام آن لذت وصف ناپذیری به من دست داد.

وی افزود: دلیل این لذت زیاد نیز به معنا و مضمون کار مربوط می‌شود. این سریال با محوریت شهدا ساخته شده و به نوعی ادای احترام به شهدا هشت سال جنگی تحمیلی و مدافع حرم بود. درباره الزام این قبیل کار‌ها نیز باید بگویم که همیشه باید در این حوزه اثر تولید کرد، چون جوانان ما باید با زبان‌های متعدد که موسیقی یکی از آنهاست با مفاخر خود آشنا شوند.

این بازیگر و خواننده تاکید کرد: می‌خواهم از تمام کسانی که در حوزه هنر فعالیت می‌کنند این نکته را درخواست کنم که فعالیت هنری در حوزه شهدا را جز سنگین‌ترین وظایف خود بدانند، زیرا ما درباره کسانی حرف می‌زنیم که ایثار را برایمان معنا کردند، به همین دلیل هم باید با بهترین کیفیت به این موضوعات بپردازیم، اتفاقی که برخی مواقع در آثار هنری رخ نمی‌دهد.

نجفیان در پایان گفت: برای شهدا کار ساختن تنها در یک قاب و یک شکل از هنر خلاصه نمی‌شود، بلکه می‌توان در تمامی عرصه آن را تجربه کرد، تنها کافیست که این عشق در آن‌ها وجود داشته باشد تا خواسته مورد نظر هم محقق شود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha