شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
ابوالفضل جلیلی

حوزه/ کارگردان سینما و تلویزیون گفت: در فیلم جدیدم همانند دیگر آثارم باز موضوعی اجتماعی را مد نظر قرار داده‌ام، اما این بار هم نگاه در کار بر باورهایم استوار است، چون دلبستگی من به موضوعات اسلامی به نوعی در کارهایم مستتر است.

ابوالفضل جلیلی، کارگردان سینما در گفت‌و‌گو با خبرگزاری «حوزه»، درباره فیلم جدید خود «مسیر معکوس» چنین اطلاع رسانی کرد: چند روزی است که فیلمبرداری جدیدترین فیلمم را به پایان رسانده‌ام. این فیلم با مشکلات عدیده‌ای رو به رو بود، چون به دلیل مسائل مادی چند بار در زمان فیلمبرداری با تعطیلی مواجه شد، ولی به هر طریق ممکن تصویربرداری به پایان رسید.

وی افزود: در این کار همانند دیگر آثارم باز موضوعی اجتماعی را مد نظر قرار داده‌ام، اما این بار هم نگاه در کار بر باورهایم استوار است، چون دلبستگی من به موضوعات اسلامی به نوعی در کارهایم مستتر است. این کار در صورت آماده شدن در جشنواره فیلم فجر حضور پیدا خواهد کرد.

این کارگردان ادامه داد: این فیلم سینمایی تماماً در تهران جلوی دوربین رفته و بازیگران هم، همگی از بازیگران جوانی هستند که تا به حال جلوی دوربین نرفته‌اند. دلیلم نیز برای انتخاب این بازیگران این بود که می‌خواستم شخصیت پردازی کارم کاملاً با نقش‌ها همخوان باشد.

جلیلی در پایان گفت: در سینمایی فعلی که فیلم‌های تجاری حاکم بر اکران شده است، ساخت فیلم فرهنگی و ارزشی بسیار دشوار است، برای همین فیلمسازانی نظیر ما هر چند سال قادرند فیلمی را جلوی دوربین برند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha