شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
بحرین

حوزه/ جمعیت العمل الاسلامی بحرین ضمن اعلام همبستگی با جمهوری اسلامی ایران؛ اقدام اخیر آمریکا ضد سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را اقدامی متکبرانه و خارج از عرف بین الملل خواند.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری«حوزه»، دونالد ترامپ، رئیس جمهوری ایالات متحده آمریکا روز دوشنبه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را در فهرست سازمان‌های تروریستی قرار داد. این اولین بار است که واشنگتن رسما برای نظامیان یک کشور دیگر لقب تروریست را استفاده می‌کند و منتقدان هشدار داده‌اند این حرکت می‌تواند باعث شود که نظامیان آمریکا و مقامات اطلاعاتی این کشور نیز از سوی کشورهایی که دوست محسوب نمی‌شوند، با همین شیوه هدف قرار بگیرند.

در همین راستا جمعیت العمل الاسلامی بحرین بیانیه ای را صادر کرده است:

جمعیت العمل الاسلامی بحرین تصمیم و اقدام آمریکا مبنی بر قرار دادن سپاه انقلاب اسلامی در فهرست تروریستی را محکوم کرده و این اقدام را تجاوز به حاکمیت کشور ها و خروج از تمام هنجارهای بین المللی و دیپلماسی می داند.

برای اولین بار در تاریخ یک بازوی نظامی توسط دولت بیگانه سازمان تروریستی معرفی شده و از این حیث این اقدام دولت آمریکا بر درج نام سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در فهرست تروریستی اثرات و تنش هایی در منطقه خواهد داشت.

در حال حاضر این اقدام متکبرانه و خود پسندانه را محکوم می کنیم و از اثرات بزرگ و خطرناک آن بر خاور میانه و ثبات منطقه هشدار می دهیم؛ چرا که این اقدام، رژیم صهیونیستی غاصب را بر زیاده خواهی و تجاوزاتش ضد جمهوری اسلامی ایران و ملت های منطقه خصوصا سوریه و غرب عراق تشویق می کند و امنیت و ثبات منطقه را تضعیف و جنگ های جدید را شعله ور می کند.

و همچنین تاکید می کنیم این تصمیم خطرناک بدون شک به جمهوری اسلامی ایران حق مقابله به مثل داده و از این نظر نیروهای آمریکایی در منطقه گروه های تروریستی محسوب می شوند و ارتش آمریکا که در غرب آسیا مستقر هستند سزاوار آن هستند که در فهرست تروریستی قرار بگیرد.

در ادامه این بیانیه آمده است؛ رژیم صهیونیستی غاصبی که فلسطین را به طور کامل و بخش هایی از لبنان و جولان سوریه را اشغال کرده و کسانی که ارتش به بحرین و یمن اعزام می کنند و زنان و کودکان را در مدارس و مجالس عروسی می کشند این ها افرادی هستند که بایستی در لیست های تروریستی قرار گیرند و از جنایت های  وحشتناک و غیر انسانی آنها حسابرسی و مورد مجازات قرار گیرند.

در پایان این بیانیه آمده است؛  قطعا ما همبستگی و ایستادگی خود را با حق جمهوری اسلامی ایران  در پاسخ به هر گونه تجاوز ضد حقوق و حاکمیت و استقلال و تصمیمات ملی اش را اعلام می کنیم.

انتهای پیام/

 

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha