پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
حضور نماینده ولی فقیه در استان همدان در سپاه انصارالحسین (ع)

حوزه/ نماینده ولی فقیه در استان همدان با اشاره به حضور فرماندهان سپاه کشور در مناطق سیل زده، گفت: این شما بودید که در کنار دیگر سازمان ها چکمه ها را به پا کردید و با حضوری چشم گیر به میدان خدمت به سیل زدگان آمدید.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در همدان، حجت الاسلام و المسلمین حبیب الله شعبانی، نماینده ولی فقیه در استان همدان، عصر سه شنبه با حضور در سپاه انصارالحسین(ع) همدان از زحمات و تلاش های پاسداران انقلاب اسلامی تقدیر و تشکر کرد.

وی با تبریک میلاد امام حسین(ع) و روز پاسدار خاطر نشان کرد: پاسداران انقلاب اسلامی تا امروز عباس گونه در عرصه دفاع از ولایت و در تمامی میدان ها حضور داشته اند و این کار جای تقدیر دارد.

حجت الاسلام و المسلمین شعبانی به فعالیت های نیروهای نظامی و انتظامی در امدادرسانی به سیل زدگان اشاره کرد و گفت: زحماتی که در این مدت سپاهیان و دیگر ارگان ها انجام دادند به هیچ وجه قابل فراموشی نخواهد بود.

وی افزود: انصافا سپاه و بسیج با یک مدیریت جهادی نشان دادند همانند گذشته در خط مقدم دفاع از مردم، انقلاب و اسلام قرار دارند و تا همیشه پا به کار خواهند ماند.

نماینده ولی فقیه در استان همدان با اشاره به حضور فرماندهان سپاه کشور در مناطق سیل زده، یادآور شد: این شما بودید که در کنار دیگر سازمان ها چکمه ها را به پا کردید و با حضوری چشم گیر به میدان آمدید.

وی قرار دادن سپاه پاسداران جز نهاد های  تروریستی را کاری عجیب خواند و گفت: آمریکا که خود بزرگترین حامی تروریست در عالم است نیروی نظامی رسمی یک کشور را تروریست نامیده است.

امام جمعه همدان تاکید کرد: در هر جای دنیا که نام تروریست وجود داشته باشد رد پایی از این دولت استکباری وجود دارد و با همراهی کشورهایی همچون عربستان بدترین جنایات را در حق بشریت انجام داده است.

وی فعالیت های سپاه را در دفاع از مظلومان عنوان کرد و گفت: نیروی مقاومت که دراین سال ها کارش تنها دفاع از مظلومان و حقیقت بوده و حتی در طول هشت سال دفاع مقدس مشغول دفاع بوده است قرار دادن او در لیست گروه های تروریستی بسیار تعجب برانگیز است.

نماینده ولی فقیه در استان همدان با بیان این که از رئیس جمهور آمریکا انتظار نداریم مسایل را درست بفهمد بیان داشت: جای سؤال این جا است که آیا در بین مشاوران این فرد نیز کسی وجود ندارد که حقیقت را بفهمد.

وی یادآور شد: حضرت آقا فرمودند «آمریکا رو به افول است» و همه این موضوعات تاکید بر آگاهی رهبر معظم انقلاب است، چرا که در طول تاریخ سابقه نداشته نیروی نظامی رسمی یک کشور را این طور معرفی کنند و این نشانه افول آمریکا در عرصه سیاست های بین المللی خودش می باشد.

حجت الاسلام و المسلمین شعبانی با اشاره به این که بعد از این اقدام، انسجام نیروهای داخلی بسیار بیشتر شده، اظهار داشت: از وزارت امور خارجه کشورمان نیز باید تشکر کرد که در یک اقدام به موقع نیروهای آمریکایی حاضر در منطقه را نیروهای تروریستی تلقی کرد.

وی در پایان تاکید کرد: البته باید اقدامات قوی تری را انجام دهیم و این خواسته همه کسانی است که دغدغه ملی و انقلابی دارند و امیدواریم به فضل الهی تمام این اقدامات به نفع نظام مقدس الهی رقم بخورد.

* سال 98، سال فرصت ها است

سردار مظاهر مجیدی فرمانده سپاه انصارالحسین (ع) همدان نیز با اشاره به حضور تمامی مدیران کل استان همدان در سپاه، خاطر نشان کرد: امروز شاهد بودیم همه مدیران استانی با حضور خود عنوان کردند که ما هم یک سپاهی هستیم.

وی تاکید کرد: آمریکایی ها به دنبال ایجاد تفرقه در بین مسئولان نظام جمهوری اسلامی بودند اما به لطف خدا نقشه آنها نقش بر آب شد و  فرموده حضرت آقا که سال 98 را سال فرصت ها دانستند محقق می شود و امروز می بینیم که هر اتفاقی در کشور فرصتی برای نظام جمهوری اسلامی ایجاد می کند.

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha