جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
آیت الله محمد رضا ناصری

حوزه/ نماینده ولی فقیه در استان یزد در پاسخ به شایعاتی در فضای مجازی مبنی بر انصراف از امامت جمعه یزد، گفت: تا این لحظه اطلاعی از این موضوع ندارم و تاکنون از منبع موثّقی این موضوع با بنده در میان گذاشته نشده است.

آیت الله محمدرضا ناصری یزدی در حاشیه دیدار هنرمندان، در گفتگوی کوتاهی با خبرنگار خبرگزاری«حوزه» در یزد، در پاسخ به این سؤال که شایعات منتشر شده در فضای مجازی استان مبنی بر تغییر امام جمعه یزد صحت دارد؟ با ابراز شگفتی، گفت: تا این لحظه اطلاعی از این موضوع ندارم و تاکنون از منبع موثّقی این موضوع با بنده در میان گذاشته نشده است.

وی با لبخندی افزود: بنده درباره این موضوع صحبتی نکرده ام که بخواهم آن را تکذیب کنم و بنا ندارم درباره این شایعات هم حرفی بزنم.

حجت الاسلام رضا شریفی رئیس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه استان یزد نیز در به خبرنگار خبرگزاری«حوزه» در یزد، گفت: در پی انتشار خبری در یکی از کانال های خبری یزد از سوی یکی از فعالان فضای مجازی در مورد انصراف آیت الله ناصری از امامت جمعه یزد، با نویسنده این مطلب تماس گرفتیم که وی اذعان کرد تنها نظر شخصی خود را نوشته و مقرر شد اصلاحیه آن را هم منتشر کند.

وی افزود: روز گذشته برای پیگیری موضوع با شورای سیاستگذاری تهران هم تماس گرفتیم که خاطر نشان کردند این شایعه صحت ندارد و هیچ برنامه ای برای تغییر امام جمعه یزد وجود ندارد و ایشان همچنان در این سمت حضور دارند.

انتهای پیام ۳۱۳/۴۷

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha