جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
خبر گزاری حوزه

در پی وقوع سیل اخیر در استان لرستان اساتید و خواهران طلبه و مبلغ مدارس علمیه این استان یاریگر و خدمت رسان به همنوعان خود در شهرهای خسارت دیده از سیل بوده اند .

به گزارش خبرگزاری حوزه از خرم آباد،معاون فرهنگی حوزه علمیه خواهران استان لرستان در جمع خبرنگاران با اعلام این مطلب گفت: اساتید و طلاب حوزه علمیه خواهران استان لرستان در همان روزهای نخست وقوع سیل در شهرهای پلدختر، معمولان و سایر شهرهای استان به یاری بانوان، دختران و کودکان آسیب دیده از سیل شتافته اند تا تسکین آلام و دردهای آنان باشند .

وی با بیان اینکه طلاب 11 مدرسه علمیه خواهران لرستان در تشویق و ترغیب مردم برای جمع آوری کمک ها رسالت خود را انجام داده اند، افزود: طلاب و اساتید این مدارس در یک حرکت جهادی و خودجوش اقلام و بسته های مورد نیاز سیل زدگان را جمع اوری و با همکاری سایر نهادهای حمایتی به مناطق سیل زده ارسال کرده اند .

معاون فرهنگی حوزه علمیه خواهران استان لرستان با اشاره به اینکه خوشبختانه در سیل اخیر مدرسه علمیه الزهرا(س) پلدختر دچار خسارت و آسیب نشده است، گفت: این مدرسه محل اسکان برادران طلبه و مبلغ اعزامی جهادگر و همچنین انبار بسته های اهدایی به سیل زدگان است .

عزیزی در پایان با بیان اینکه خواهران طلبه و مبلغ در بسته بندی و جمع آوری کمک های مردمی به جمعیت هلال احمر نیز همکاری دارند یادآور شد:تعداد زیادی از خواهران طلبه و مبلغ تا حل مشکلات سیل اخیر در امداد و کمک رسانی به حادثه دیدگان آماده هستند و تا حل مشکلات همنوعان خود را یاری می رسانند .

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha