جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
دوماهنامه خلق

حوزه/ جدیدترین شماره ی دوماه نامه تربیتی- اخلاقی خلق با پرونده ویژه امام زمان عجل الله تعالی فرجه الشریف منتشر شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه»،هفتادمین شماره از دوماه نامه تربیتی- اخلاقی خلق با پرونده ویژه «امام زمان عجل الله تعالی فرجه الشریف» منتشر شد.

بر اساس این گزارش، حجت خدا در کلام روح خدا، چشم به راه آفتاب، شاهراه نور، اندیشه کن، خانواده مهدوی، چشم بینا و گوش شنوای خداوند، یاران امام زمان (عج)، راز سه شنبه ها، آسیب شناسی انتظار حضرت بقیه الله الاعظم (عج)، بررسی اجمالی کارکردهای مهدویت از نظرگاه اخلاق، قلب شریف حضرت، تشرف به محضر بقیه الله الاعظم و اسباب تقرب به ایشان و ... از اهم عناوین چاپ شده در این دو ماهنامه می باشد.

همچنین حکایت صاحبدلان، توصیه های پدرانه، مروری بر مراقبه از یاد امام زمان (عج)، حکومت موعود، قیام و قعود، ارمغان مهدوی، چه کسی غائب است، روزنه هایی به نور، مراقبات شب نیمه شعبان در کلام مرحوم آیت الله ملکی تبریزی در کتاب المراقبات، تحفه های حضور و ... از دیگر مطالب مهم در این ماهنامه است.

دوماه نامه خُلُق به صاحب امتیازی موسسه فرهنگی دارالهدی منتشر می شود .

علاقمندان برای تهیه این نشریه و یا ارسال مقاله می توانند به نشانی قم خیابان صفائیه بعد از کوچه ممتاز مدرسه المهدی موسسه فرهنگی دارالهدی مراجعه و یا با تلفن   ۳۷۷۳۷۴۲۹ با پیش شماره ۰۲۵  و یا ۰۹۱۲۷۴۷۴۰۶۰ تماس بگیرند .

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha