جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
اعزام

حوزه/ دومین گروه از طلاب و روحانیون حوزه علمیه قزوین با بدرقه نماینده ولی فقیه و امام جمعه قزوین، به مناطق سیل زده کشور اعزام شدند.

 حجت الاسلام بهزاد ایامی پور در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از قزوین، ضمن تبریک اعیاد شعبانیه، به اعزام دومین گروه از طلاب و روحانیون به مناطق سیل زده کشور اشاره و خاطرنشان کرد: در ایام تعطیلات نوروز جمعی از طلاب و روحانیون به استان های سیل زده کشور از قبیل ایلام، لرستان و گلستان  جهت خدمت رسانی اعزام شده بودند.

حجت الاسلام ایامی پور  تصریح کرد: این دومین گروه 30 نفره طلاب به استان گلستان و در شهر سیمن شهر مستقر شده و همچنین به مدت ده روز در آنجا مشغول خدمت رسانی به هموطنان سیل زده خواهند نمود.

فرمانده پایگاه باقرالعلوم حوزه علمیه قزوین عنوان کرد: 150 نفر برای اعزام به مناطق سیل زده استانهای کشور در سازمان بسیج طلاب و روحانیون قزوین ثبت نام نموده که درماه جاری، جداگانه به مناطق مختلف که از سوی سپاه استان قزوین مشخص شده، اعزام خواهند شد.

وی اظهار کرد: گروه های اعزامی طلاب و روحانیون به مناطق مختلف استان های سیل زده کشور، با انجام فعالیت های تبلغی و همچنین عمران و سازندگی همراه خواهد بود.

سپس مدیر حوزه علمیه قزوین هم در جمع طلاب و روحانیون اعزامی به مناطق سیل زده کشور بیان کرد: امروز نه تنها روحانیت، بلکه همه اقشار این رسالت بزرگ و مهم را داریم که به کمک سیل زدگان رفته و به آنها یاری رسانیم.

حجت الاسلام والمسلین عباسی بیان کرد: کارکنان مرکز مدیریت حوزه علمیه قزوین، اساتید و مدیران مدارس علمیه قزوین، بخشی از حقوق این ماه خود را برای کمک به سیل زدگان استان های کشور اختصاص دادند ،ولی باید این کمک های نقدی و غیرنقدی از سوی ملت ایران  تداوم داشته باشد.

 

 

 

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha