پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
تهدید به مرگ نمایندگان شهر میدستون به خاطر تایید طرح ساخت مسجد

حوزه/ نمایندگان شورا و ماموران برنامه ریزی شهر میدستون در انگلستان که ساخت و توسعه مسجد جدید را تایید کرده بودند، به مرگ تهدید شده و نامه ها و پیام های ارعاب دریافت کردند.

به گزارش گروه ترجمه خبرگزاری «حوزه» به نقل از kentonline،  نمایندگان شورا و ماموران برنامه ریزی شهر میدستون در منطقه منچستر –لیورپول انگلستان به خاطر رای مثبت به ساخت و توسعه مسجد این شهر، نامه های تهدیدآمیز دریافت کردند.

خبر نامه های تهدیدآمیز علیه نمایندگان را یکی از اعضای شورا عنوان کرد. کلر مارتین راند ضمن بیان اینکه فضای خشونت آمیز فزاینده در پیش روی نمایندگان وجود دارد افزود: زندگی من تهدید شده است. مدیر، معاون مدیر و خود من تهدیدات واقعا جدی دریافت کرده ایم. به من خبر داده اند به ماموران برنامه ریزی شورا نیز پیام ها و نامه های ارعاب کننده ای فرستاده شده است.

کلر راند به نمایندگی از شورای شهر میدستون افزود: ما در کمیته برنامه ریزی هر روزه پیام های تهدیدآمیز دریافت می کنیم. به نظرم نیاز است تعامل بهتری با جامعه داشته باشیم تا درک متقابل را تقویت سازیم. این درحالی است که کمیته برنامه ریزی باید براساس دستورالعمل ها عمل کند.

شورای این شهر برنامه ساخت مسجد جدید را در دسامبر 2016 تایید کرد. مسجد قدیمی در این منطقه که در دهه 1990 ساخته شده بود نوامبر سال گذشته تخریب شد و به جای آن قرار است یک ساختمان سه طبقه شامل کلاس های درس، کتابخانه، دفاتر، آشپزخانه، سه مغازه وی طبقه هم کف ساخته شود.

مسلمانان تا پایان پروژه ساخت مسجد در خانه ای در پارک وود نماز جماعت را اقامه می کنند. دکتر محمدشبیر عثمانی امام جماعت مسجد در این رابطه گفت: این تسهیلات شامل کلاس درس برای کودکان، فضای بزرگتر نمازخانه، وضوخانه و استراحتگاه و یک کتابخانه وطبقه همکف جدید خواهد بود.

وی افزود: فضای قبلی به ما اجازه هیچ یک از این اقدامات را نمی داد. اما اکنون می توانیم با کلیساها نیز تعامل داشته باشیم و مکان برای بی خانمان ها نیز فراهم سازیم.

 

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha