جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
حجت الاسلام نعمت الهی

حوزه/ مدیر کل تبلیغات اسلامی استان قزوین گفت: خدای متعال دشمنان ما را از احمق ها قرار داده است، چرا که هرگاه می خواهند با برنامه های ضربه ای به ما وارد کنند، همیشه پاسخ عکس می گیرند و این اتحاد و همدلی ملت ما بیش از پیش نشان داده می شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از قزوین، حجت الاسلام علی نعمت الهی در جلسه ای با مدیر روابط عمومی و رسانه ای حوزه علمیه استان قزوین ضمن تبریک اعیاد شعبانیه، بر بهره گیری بیشتر از ماه شعبان و آماده شدن برای میهمانی خدا در ماه مبارک رمضان تاکید کرد.

وی در ادامه به حماقت آمریکا در قرار دادن نام سپاه پاسداران در فهرست گروه های تروریستی، گفت: اقدام ننگین و احمقانه دولت آمریکا نشان از ضعف و ناتوانی آنان و اوج استیصال و بی آبرویی در میان جهانیان است.

مدیر کال تبلیغات اسلامی استان قزوین عنوان کرد: این اقدام نابخردانه در کنار تلاش های مذبوحانه دیگر در پرونده رژیم آمریکا، نشانه اقتدار وعزت ایران اسلامی است که آنان را مجبور کرده برای مقابله با این توان وقدرت دست به اقدامات مذبوحانه ای بزنند.

حجت الاسلام نعمت الهی بیان کرد: امروز آمریکا دشمن اصلی این نظام بر آمده از خون شهدا است و خوشبختانه در طول این چهل سال همه توطئه ها و نقشه های آنان به سنگ خورده است.

مدیر کل تبلیغات اسلامی استان قزوین گفت: خدای متعال دشمنان ما را از احمق ها قرار داده است، چرا که هرگاه می خواهند با برنامه های ضربه ای به ما وارد کنند، همیشه پاسخ عکس می گیرند واین اتحاد وهمدلی ملت ما بیش از  پیش نشان داده می شود.

حجت الاسلام نعمت الهی در پایان از تلاش های روابط عمومی و رسانه ای حوزه علمیه قزوین در انعکاس برنامه های مراسم اربعین حسینی سال گذشته  قدردانی کرد.

انتهای پیام

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha