پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ |۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 18, 2024
جلسه نماینده ولی فقیه در ایلام با امام جمعه خرم آباد

حوزه/ حجت الاسلام المسلمین کریمی تبار و هیئت همراه از مناطق سیل زده لرستان بازدید کردند .

به گزارش خبرگزاری حوزه از خرم آباد، عصر امروز نماینده ولی فقیه در استان ایلام در بدو ورود به لرستان، با حجت الاسلام والمسلمین میرعمادی نماینده ولی فقیه در استان دیدار و گفتگو کرد .

حجت الاسلام والمسلمبن میرعمادی نماینده ولی فقیه در استان لرستان و امام جمعه خرم آباد با اشاره به اینکه خسارات سیل اخیر در شهرهای پلدختر و معمولان بالا بوده است، گفت: نیروهای جهادی اعم از بسیجیان ،طلاب ،مبلغان و ... در حال فراهم ساختن اوضاع زندگی عادی برای مردم شهرهای سیل زده هستند.

وی با قدردانی از تلاش نیروهای جهادی در خدمت رسانی به مردم شهرهای سیل زده لرستان بیان داشت: امید می رود با همت نیروهای جهادگر سریعتر زندگی عادی برای مردم پلدختر و معمولان به جریان بیفتد .

در ادامه حجت الاسلام والمسلمین کریمی تبار، نماینده ولی فقیه در استان ایلام نیز با اعلام آمادگی همه جانبه استان ایلام تا حل کامل مشکلات مردم سیل زده، گفت: سیل اخیر بار دیگر وحدت، همدلی و نوعدوستی مردم را به نمایش گذاشت .

در پایان این دیدار حجت الاسلام والمسلمین کریمی تبار نماینده ولی فقیه در استان ایلام برای دلجویی از مردم سیل زده به شهرهای پلدختر و معمولان رفت و بر خدمت رسانی مستمر و مطلوب به سیل زدگان تاکید کرد .

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha