جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
راهپیمایی

حوزه/ رئیس شورای هماهنگی تبلیغات استان لرستان گفت:فردا مردم غیور و ولایی این استان با راهپیمایی خود اقدام دولت خبیث آمریکا مبنی بر قرار دادن سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در فهرست سازمان های تروریستی را محکوم خواهند کرد .

حجت الاسلام سید لطف الله حیات الغیب در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در خرم آباد بیان داشت:دولتی که خود تروریست است و بقای خود را در حمایت از تروریسم می داند این اقدام اخیرش در جهان مضحک و خفت بار است.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات استان لرستان تصریح کرد:قطعا دلیل این اقدام خفت بار شکست سیاست های سلطه طلبانه آمریکا خیانتکار در منطقه و جهان است .

وی با اشاره به اینکه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی همواره با تلاش های شبانه روزی نیروهای مومن ،متعهد و انقلابی خود موفقیت های بزرگی را در شکست نقشه های آمریکا و متحدانش در منطقه داشته است، خاطر نشان کرد: پیروزی های پرافتخار سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گواه این اداعا است .

مدیر مدرسه علمیه کمالیه خرم آباد با بیان اینکه فردا بعد از نماز جمعه در مصلی های استان لرستان خشم و انزجار مردم از شیطان خبیث آمریکای جنایتکار به نمایش گذاشته خواهد شد، بیان داشت:مردم ،طلاب و مبلغان فردا همصدا با سایر هموطنان فریاد مرگ بر آمریکا را سر خواهند داد و از زحمات سپاه عزت مند ایران اسلامی و فداکاری سربازان امام زمان (عج) در برقراری امنیت و آرامش ایران اسلامی حمایت خواهند کرد .

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha