جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
حضور آیت الله اعرافی در سیل لرستان

حوزه/ مدیر حوزه های علمیه کشور امروز با حضور در مناطق سیل زده از نزدیک با مشکلات ‌آنها آشنا شد و از آنها دلجویی کرد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از خرم آباد، آیت الله اعرافی، با حضور در شهر پل دختر استان لرستان از نزدیک با فعالیت های جهادگران روحانی و همچنین آلام و دردهای سیل زدگان آشنا شدند و از آنها دلجویی کرد.

در این دیدار که با حضور مدیر ستاد بحران حوزه های علمیه و معاون امور صیانتی حوزه های علمیه و مدیر حوزه علمیه لرستان و... همراه بود، آیت الله اعرافی در ابتدا با حضور در قرارگاه مردمی خدمت رسانی مردم قم و موکب حضرت معصومه(س) از نزدیک با فعالیت طلاب و روحانیون و اهل قم در این منطقه آشنا شد.

دیدار با مدیران حوزه علمیه خواهران و گفت وگو با خواهران طلبه فعال در منطقه از دیگر برنامه های اولیه آیت الله اعرافی بود؛ ارایه گزارش خدمت رسانی طلاب و اساتید و مدیران حوزه علمیه خواهران و مواکب قمی از دیگر بخش های اولین برنامه ایشان در این بازدید بود.

آیت الله اعرافی سپس با حضور در مقر هماهنگی نهادهای حوزوی که در سازمان تبلیغات اسلامی در پل دختر حضور داشت با مدیران این نهاد گفت وگو کرد و از نزدیک در جریان تمام فعالیت های میدانی این عرصه قرار گرفت.

پس از این دیدار، آیت الله اعرافی با حضور در صحنه میدانی سیل ویرانگر این شهر از محل استاد سرای محو شده این شهربازدید کرد و سپس با حضور در مدرسه علمیه امام رضا(ع) از نزدیک در جریان فعالیت های میدانی طلاب قرار در این شهر قرار گرفت.

آیت الله اعرافی پس از اقامه نماز در بین طلاب مجاهدی، مجاهدت طلاب را وصف ناشدنی دانست و گفت: طلاب ثابت کردند که همیشه در سخت ترین شرایط و روزها، آنها هستند که علم و ایمان و اخلاق و مردم داری را که سنت دیرینه عالمان است را چگونه به منصه ظهور می رسانند.

سپس وی با تقدیر از طلاب حماسه ساز در این میدان اثبات مردم داری بیان کرد: طلاب همیشه در طول تاریخ خادم مردم بوده اند و این خدمت رسانی را محلی برای ارتقای روحی و اخلاقی قرار دهند.

پس از این دیدار آیت الله اعرافی با حضور در روستای بابا زید از توابع پل دختر از نزدیک با مردم و سیل زدگان دیدار کرد و از نزدیک در جریان مشکلات آنها قرار گرفت و قول همکاری همه جانبه خود را در انتقال این مشکلات به مسئولان و همچنین اهدای کمک مالی حوزه بیان کرد.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha