شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
قرارگاه مردم قم در پل دختر

حوزه/ آیت الله اعرافی مدیر حوزه های علمیه کشور، از قرارگاه مردمی مردم قم و مواکب قم در پل دختر بازدید کرد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از خرم آباد، آیت الله اعرافی مدیر حوزه های علمیه کشور، با حضور در پل دختر از قرارگاه خدمت رسانی مردم قم به سیل زدگان منطقه لرستان و پل دختر بازدید کرد.

در این مراسم بازدید که در حوزه علمیه خواهران برگزار شد، محمد خامه یار مسئول این قرارگاه با اشاره به حضور مواکب حضرت معصومه(س) و... در این مقر از حضور گسترده کمک ها و جوانان قمی به منظور خدمت رسانی به مردم سیل زده خبرداد.

خامه یار در این دیدار گفت: روزانه ظرفیت پخت 10 هزار غذا در این قرارگاه وجود دارد که با کمک 2 میلیاردی که سوای ستادهایی که در شهر قم مشغول به فعالیت است از خیرین و مردم قمی جمع آوری شده است، خدمت رسانی به مردم در حال انجام است.

وی از حضور 250 تن از داوطلبان از مواکب و جوانان بسیجی و نماز یاور و... در این طرح خدمت رسانی خبرداد و افزود: آمادگی داریم تا با تاسیس یک شهرک موقت به نام حضرت معصومه(س) زمینه اسکان و حل مشکلات فوری مردم را تا زمان بازسازی منازل در کنار این شهر ایجاد کنیم تا مردم در یک فضای بهتری به زیست خود بپردازند که امیدواریم این امر به زودی میسر شود.

مسئول قرارگاه خدمت رسانی مردم قم به سیل زدگان لرستان بیان کرد: خدمت رسانی به مردم خوزستان از طریق اهدای اقلامی چون پتو و چادر و... از دیگر خدمات انجام شده در این قرارگاه بوده است؛ خوشبختانه پرچم قم به واسطه نیروهای حوزوی و حرم و موکب بانوی کرامت برافراشته است و امیدواریم این کمک ها به شکل مستمر و تشکلیاتی تر به مردم ارایه شود.

آیت الله اعرافی در این دیدار ضمن بازدید از فعالیت های خواهران طلبه حوزه علمیه خواهران با خانم کیانی مدیر حوزه علمیه خواهران پل دختر نیز دیدار کرد و از آنها به پاس فعالیت های شبانه روزی و حل مشکلات مردم به خصوص بانوان تقدیر و تجلیل کرد.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha