جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
مدرسه رضویه خرم آباد

حوزه/ آیت الله اعرافی با حضور در مدرسه علمیه رضوی خرم آباد در جریان توسعه فازهای مختلف این مدرسه قرار گرفت.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از خرم آباد، آیت الله اعرافی پنجشنبه با حضور در استان لرستان از بخش های مختلف حوزوی و مناطق زلزله زده این استان به خصوص شهر پل دختر بازدید کرد.

مدیر حوزه های علمیه کشور، عصر پنجشنبه با حضور در مدرسه علمیه رضویه خرم آباد به همراه حجت الاسلام والمسلمین مینازاده مدیر حوزه علمیه لرستان، حجت الاسلام والمسلمین زمانی و حجت الاسلام والمسلمین فاضل از مدیران سطح عالی حوزه های علمیه کشور در جریان چگونگی توسعه این مدرسه پرداخت.

حجت الاسلام والمسلمین مینازاده در این بازدید با اشاره به چگونگی توسعه فازهای مختلف این مدرسه، اتمام این پروژه را برطرف کننده یکی از مهمترین نیازهای علمی و فرهنگی و پژوهشی و تبلیغی در استان لرستان دانست.

وی بیان کرد: این مدرسه با 140 طلبه و 35 طلبه غیر حضوری نقشی مهم در توسعه علمی و حوزوی در استان لرستان دارد و در آینده با اجرای موفق طرح واگذاری دروس و امتحانات و توسعه سطوح آموزشی در استان قطعا، مشکل عدم ماندگاری طلاب در استان را پشت سر خواهد گذاشت و شاهد رونق جدی حوزه های علمیه استان نیز خواهد بود.

گفتنی است آیت الله اعرافی در دیدار با مدیران و اساتید این مدرسه بیان کرد: مراحل واگذاری های علمی و آموزشی و تبلیغی در حوزه های علمیه شهرستان ها قطعا در آینده رشد بیشتر خواهد یافت و مسئولیت های بسیار بزرگتری به حوزه های استانی محول می شود که نقش مهمی در رشد و تربیت اساتید آینده و رشد واحدهای مختلفی چون تبلیغ و مشاوره و... در استان ها و شهرها خواهد داشت.

وی در پایان پژوهش محوری و دستیابی به اساتید مبرز و کتب علمی قوی را از مهمترین رازهای توفیق مدارس علمیه دانست.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha