پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
سیل

حوزه/ روستای چم شیر که در بالا دست سد سیمره است به طور کامل به زیر آب رفته و مردم این روستا را تخلیه کرده‌اند . در ایامی که راه ارتباطی این دو روستا قطع نشده بود با کمک مردم، طلاب، روحانیون و مدیران حوزه‌های علمیه استان، وسائل مردم این روستا منتقل گردید و در روستاهای دیگر اسکان یافتند.

حجت الاسلام محمدحسن فریادی، امام جععه شهرستان سیروان استان ایلام در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه»  با اشاره به آخرین وضعیت روستاهای سیل زده این شهرستان، بیان کرد: راه ارتباطی دو روستای این شهرستان قطع گردید که به همت سپاه پاسداران استان ایلام، در حال احداث راه برای این دو روستا می باشند.

وی ادامه داد: روستای چم شیر که در بالا دست سد سیمره است به طور کامل به زیر آب رفته که مردم، این روستا را تخلیه کرده‌اند و در ایامی که راه ارتباطی این دو روستا قطع نشده بود با کمک مردم، طلاب، روحانیون و مدیران حوزه‌های علمیه استان، وسائل مردم این روستا منتقل گردید و در روستاهای دیگر اسکان یافتند.

امام جمعه سیروان ادامه داد: 9 روستای سیل زده استان لرستان که در امتداد روخانه و بالا دست سد سیمره هستند و با توجه به مشکلات عدیده‌ای که در استان لرستان پدید آمده نمی توانند به این روستا ها خدمات رسانی کنند و به همین جهت کمک رسانی، امدادرسانی و رسیدگی به مشکلات این مناطق را استان ایلام انجام می دهد و در حال رسیدگی به این عزیزان هستیم.

وی در پایان از مدیر حوزه علمیه استان اسلام، طلاب و روحانیون و مدیران مدارس علمیه که برای کمک به مردم مناطق سیل زده این شهرستان حضور پیدا کردند، تقدیر و تشکر کرد.

 

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha