پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
حجت الاسلام آیت ا... عباسیان مدیر کل اوقاف و امور خیریه کرمانشاه:

حوزه/ مدیر کل اوقاف و امور خیریه کرمانشاه گفت: در روزهای اول سیل، با راه اندازی آشپزخانه در شهر خرم آباد روزانه ۵۰۰۰ هزار پرس غذا را به وسیله بالگرد و ماشین به دست سیل زدگان شهرستان پلدختر و شهر معمولان رساندیم.

حجت الاسلام آیت ا... عباسیان در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری« حوزه» در کرمانشاه، با اشاره به اینکه مناطقی که مردم دچار سیل زدگی شدند از امکانات و ظرفیت های اوقاف و امور خیریه بهره مند شدند، گفت: در مناطق کَرناچی و چَمچَمال، از روز اول سیل، نهار و شام 1000 پرس، صبحانه 500 پرس و فعلا نهار و شام 400  پرس غذا در اختیار سیل زدگان نیازمند قرار می دهیم.

وی خاطر نشان کرد: تا زمانی که وضعیت زندگی مردم سیل زده به حالت عادی برگردد به خدمت رسانی خود ادامه خواهیم داد.

مدیر کل اوقاف کرمانشاه با اشاره به اینکه گذشته از خرابی ها و خسارات سیل اخیر،  شاهد برکاتی در سایر نقاط کشور بودیم، ادامه داد: باید در حد توان  مقداری از درد و آلام مردم سیل زده را التیام ببخشیم.   

وی از تدابیر، راهنمایی و حضور نماینده ولی فقیه و امام جمعه کرمانشاه در مناطق سیل زده استان از آغازین روزهای جاری شدن سیل و دلجویی از سیل زدگان خبر داد و گفت: در معیت آیت الله علماء در نقاط مختلف سیل زده استان حضور داشتیم که ایشان توصیه های لازم به مسئولین در خصوص اهمیت رسیدگی به سیل زدگان را تذکر می دادند.

اوقاف کرمانشاه در خدمت سیل زدگان لرستان

حجت الاسلام عباسیان با بیان اینکه در خصوص سیل استان لرستان با توجه به تقسیمات سازمان اوقاف کشور، استان معین بودیم و در کنار مردم قرار گرفتیم، افزود: در روزهای اول سیل با راه اندازی آشپزخانه در شهر خرم آباد روزانه 5000 هزار پرس غذا را به وسیله بالگرد و ماشین به دست سیل زدگان شهرستان پلدختر و شهر معمولان رساندیم.

وی اضافه کرد: 1000 تخته پتو، 800 تا متکا، 50 تخته فرش را در سطح شهرستان پلدختر در بین مردم سیل زده توزیع کردیم.

 مدیر کل اوقاف کرمانشاه با اشاره به اینکه در چند روز اخیر بمناسبت میلاد با سعادت امام سجاد(ع)، با توجه به حجم خسارات زیاد، تعداد 15 وانت نیسان کمک برای سیل زدگان ارسال

شد، گفت: محموله ارسالی به مناطق سیل زده استان لرستان شامل 30 تن مواد غذایی، دارویی و اقلام لوازم بهداشتی بود.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha