جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
تجمع طلاب همدانی در حمایت از سپاه

امام جمعه همدان گفت: همه ما پاسدار هستیم و در خط مقدم دفاع از ارزش های اسلامی حضور داریم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در همدان حجت الاسلام و المسلمین حبیب الله شعبانی، ظهر امروز در جمع روحانیون همدانی که در حمایت از سپاه پاسداران در مدرسه علمیه آیت الله آخوند(ره) گرد هم آمده بودند، با بیان این که همه ما پاسدار هستیم و در خط مقدم دفاع از ارزش های اسلامی حضور داریم، گفت: امام خمینی (ره) افتخارش این بود که پاسدار باشد و آرزویش محشور شدن با بسیجی ها بود.

وی با محکوم کردن اقدام دولت آمریکا در قرار دادن نام سپاه پاسداران در لیست گروه های تروریستی، یادآور شد: این حرکت، اقدام جدیدی از طرف آمریکا نبود و در حرکتی در گذشته این کار را در مورد سپاه قدس نیز انجام داده بودند.

نماینده ولی فقیه در همدان تصریح کرد: هدف اصلی آمریکا از انجام این کارها ایجاد یک جو روانی و فشار بر روی دولت و خصوصا ملت ایران است و اصلی ترین بخش آن هم فشارهای اقتصادی است.

امام جمعه همدان با بیان این که آمریکا بنا دارد تا با استفاده از فضا سازی ها به اهداف خود برسد، تاکید کرد: اگر کسی با الفبای حقوق بین الملل آشنایی داشته باشد می فهمد که این رفتار آمریکا با عقلانیت بشری همسو نیست، چرا که تروریستی اعلام کردن نیروی رسمی نظامی یک کشور در تاریخ سابقه ندارد.

وی، یکی دیگر از دلایل آمریکا برای انجام این کار را شکست هایی عنوان کرد که در منطقه از نیروهای مقاومت خورده است و گفت: نیرویی که برنامه های تروریستی را در منطقه دفع می کند و همیشه حامی مستضعفان بوده است نهادی نبوده مگر سپاه پاسداران انقلاب اسلامی.

نماینده ولی فقیه در استان همدان یادآور شد: چهل سال است که این نیروی مخلص تمام نقشه های دشمنان و استکبار جهانی را نقش بر آب کرده است و جلوی اجرایی  کردن برنامه نیل تا فرات را که آمریکا مطرح کرده بود را گرفتند.

وی، سپاه پاسداران انقلاب را یکی از قدرت های نظامی در دنیا عنوان کرد و گفت: زمانی جنگ در مرزهای کشور انجام می شد، اما امروز فرزندان این مرز و بوم با قدرت در تپه های جولان و مرز فلسطین با رژیم جعلی اسرائیل می جنگند.

امام جمعه همدان، سپاه را یکی از ارکان اقتدار نظام اسلامی بر شمرد و یادآور شد: اقتدار امروز کشور در مسئله امنیت وابسته به حضور و قدرت سپاه و دیگر نیروهای نظامی و انتظامی ما است.

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha