جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
نماینده ولی فقیه در کرمانشاه نشست با اعضای شورای هماهنگی صنعت آب و برق استان

حوزه/ نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه با بیان اینکه تمام وحشت آمریکا از روحیه ی انقلابی درکشور است که با اقدام اخیر خود علیه سپاه سعی کرده پرچم دار فعالیت های انقلابی کشور را تحت فشار قرار دهد، گفت: تا زمانی که روحیه انقلابی، مدیریت و کار انقلابی در کشور باشد آمریکا هیچ غلطی نمی تواند بکند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری« حوزه» در کرمانشاه، آیت الله مصطفی علما روز یکشنبه در نشست با اعضای شورای هماهنگی صنعت آب و برق استان، اظهار داشت: یکی از مشکلات کشور ایران کمبود ذخایرآب است.

نماینده ولی فقیه در کرمانشاه با اشاره به اینکه نباید در شرایطی که کمبود آب داریم اجازه دهیم در سالهای پر بارش این حجم از آب کشور هدر برود، افزود: در صورت عدم برنامه ریزی برای مهار و ذخیره سازی آب در کشور، به تهدید علیه مردم تبدیل می شود.

وی با بیان اینکه البته در جریان سیل اخیر مسئولان استان کرمانشاه زحمات بسیاری کشیدند که جای تقدیر دارد، اظهار کرد: علی رغم وجود بارش های شدید و ورود آب های فراوان به استان بهترین مدیریت انجام شد و کمترین مشکل ممکن برای مردم در این استان ایجاد شد.

آیت الله علما با اشاره به اینکه از ابتدای انقلاب تا به امروز نشان داده ایم که هر جا انقلابی باشیم و انقلابی عمل کنیم نتیجه می گیریم، گفت: پیشرفت در خلال انقلابی عمل کردن است و در چنین فضایی است که دشمنان هیچ غلطی نمی توانند بکنند.

وی با بیان اینکه تمام وحشت آمریکا نیز از همین روحیه ی انقلابی درکشور است که با اقدام اخیر خود علیه سپاه سعی کرده پرچم دار فعالیت های انقلابی کشور را تحت فشار قرار دهد، گفت: تا زمانی که روحیه انقلابی، مدیریت و کار انقلابی در کشور باشد آمریکا هیچ غلطی نمی تواند بکند.

همچنین در ادامه جلسه رئیس شرکت آب منطقه ای ، شرکت توزیع برق، شرکت های آب و فاضلاب روستایی و شهری، شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه کرمانشاه، شرکت خطوط لوله و مخابرات نفت استان نیز گزارشی از عملکرد شرکت های خود را در خصوص زلزله سال گذشته  و سیل اخیر کرمانشاه ارائه دادند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha