پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
حضور حجت الاسلام والمسلمین میرعمادی در مناطق سیل زده

حوزه/ شورای هیئات مذهبی استان لرستان از نماینده ولی فقیه در این استان به دلیل حضور مستمر و پیگیری های مداوم برای امداد رسانی به سیل زدگان قدردانی کرد .

به گزارش خبرگزاری حوزه از خرم آباد، شورای هیئات مذهبی استان لرستان از حجت الاسلام والمسلمین میرعمادی، نماینده ولی فقیه در این استان لرستان، به دلیل حضور مستمر و پیگیری های مداوم برای امداد رسانی به سیل زدگان قدردانی کرد.

در متن این پیام آمده است:

با وقوع سیل در روزهای آغازین سال نو شاهد وارد شدن خسارات زیاد به مردم استان لرستان، بویژه شهرهای پلدختر،معمولان و دوره چگنی بودیم که این سیل موجب درد و رنج مردم استان و میهن اسلامیمان شد .

بدون شک حضور مستمر نماینده ولی فقیه در استان لرستان از همان روزهای نخست این حادثه در کنار سیل زدگان و ابراز همدردی با آنان در تسکین آلامشان موثر بوده و مردم نیز با پیگیری های ویژه نماینده ولی فقیه در استان لرستان مبنی بر تسریع در خدمت مردمی و دستگاههای اجرایی  در حل مشکلات سیل اخیر قدردان زحمات و پیگیری های نماینده ولی فقیه در لرستان هستند.

لذا به رسم وظیفه دستگاه خدمت به اهل بیت (ع) بویژه امام خوبیها حضرت اباعبدالله الحسین (ع) از زحمات نماینده محترم ولی فقیه در استان لرستان و امام جمعه خرم آباد مراتب قدردانی خود را ابراز می دارد و توفیق روزافزون همه خدمتگزارن صدیق به مردم و انقلاب را از خداوند متعال مسئلت دارد .

با احترام

شورای هیئات مذهبی لرستان

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha