جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
گروه جهادی حوزه

حوزه/ معاون آموزش مدرسه علمیه امیرالمومنین علیه السلام با اشاره به محورهای خدمات رسانی گروه جهادی حوزه علمیه گیلان، تصریح کرد: طلاب و مبلغین ما در حال حاضر در منطقه پلدختر لرستان مستقر هستند و عمده فعالیت های آنها شامل لایروبی راه ها، پخت غذا و توزیع بسته های حمایتی و امدادی میان آسیب دیدگان است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در رشت، طلاب و مبلغین مدرسه علمیه امیرالمومنین علیه السلام در قالب گروه جهادی، با حضور در مناطق سیل زده استان لرستان، به خدمت و امدادرسانی می پردازند.

حجت الاسلام علی اکبر نژادصفری  سرپرست گروه جهادی اعزامی به منطقه پلدختر به خبرنگار «حوزه» گفت: گروه جهادی مدرسه علمیه امیرالمومنین علیه السلام رشت به عنوان گروه پیشرو جهت امدادرسانی به مناطق آسیب دیده اعزام شده است تا ضمن بررسی شرایط جهت اعزام و اسکان گروه های بعدی حوزه علمیه گیلان ، به خدمت در عرصه های مختلف مورد نیاز بپردازد.

معاون آموزش مدرسه علمیه امیرالمومنین علیه السلام با اشاره به محورهای خدمات رسانی گروه جهادی حوزه علمیه گیلان، تصریح کرد: طلاب و مبلغین ما در حال حاضر در منطقه پلدختر لرستان مستقر هستند و عمده فعالیت های آنها شامل لایروبی راه ها، پخت غذا و توزیع بسته های حمایتی و امدادی میان آسیب دیدگان این مناطق می باشد.

وی با اشاره به مشکلات روحی و فشارهای روانی وارد آمده به آسیب دیدگان خاطرنشان کرد: ساکنین این مناطق شرایط سختی را سپری می کنند، لذا بُعد دیگر فعالیت های مبلغین ما جدای از امور عمرانی و جهادی، انجام کارهای تبلیغی و فرهنگی جهت التیام دردهای روحی این عزیزان است.

لازم به ذکر است، قریب 50 نفر از روحانیون و طلاب حوزه علمیه گیلان در قالب 3 گروه جهادی در هفته جاری به مناطق آسیب دیده سیل اخیر اعزام خواهند شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha