جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
آیت الله مصطفی علما در جمع مدیر عامل، مسئولان و امداد گران هلال احمر استان کرمانشاه

حوزه/ نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه گفت: هلال احمر دریچه امید مردم در بلایا و گرفتاری هاست و دیدن لباس آنها در شرایط بحرانی، برای حادثه دیدگان روحیه بخش و امیدوار کننده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری« حوزه» در کرمانشاه، آیت الله مصطفی علما، روز دوشنبه در جمع مدیر عامل، مسئولان و امداد گران هلال احمر استان کرمانشاه گفت: فعالیت های هلال احمر بسیار ارزنده است و جای تقدیر فراوان دارد.

نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه با اشاره به اینکه چرا که این نهاد ارزشمند نقطه امید مردم در دل گرفتاری ها است، افزود: عزیزان امداد رسان با فداکاری تمام در شرایط بحرانی و خطر به یاری مردم می شتابند.

وی تصریح کرد: جمعیت هلال احمر در استان کرمانشاه یک نهاد جهادی و انقلابی است و به همین دلیل است که با روحیه جهادی خدمات بسیار بزرگی را تاکنون ارائه داده است.

آیت الله علما با بیان اینکه عصبانیت امروز آمریکا از ایران و نهاد هایی مثل هلال احمر، سپاه و دیگر نهاد های جهادی و انقلابی ما به دلیل جهادی بودن آنهاست، ادامه داد: دیدیم که در شرایط سخت زلزله و سیل، آمریکا مانع رسیدن کمک های جهانی به هلال احمر شد، که البته نیازی به این کمک ها در کشور وجود ندارد.

وی خاطر نشان کرد: با توجه به همت مردم نوعدوست ایران اسلامی، وضعیت سیل زدگان هم عادی می شود، مهم عمل انسانی و بشر دوستانه ای است که آمریکا مانع آن شده است.

 مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان کرمانشاه نیز در این دیدار با بیان اینکه هلال احمر در ایام نورز همواره در حالت آماده باش و خدمت رسانی به مردم عزیز ایران بود، گفت: نوروز امسال با توجه به وقوع سیل خدمات این جمعیت چندین برابر افزایش یافت و کارکنان و امدادگران هلال احمر 24 ساعته در حال خدمت رسانی به مردم بودند.

دکتر آرش لهونی با اشاره به اینکه در ایام جاری شدن سیل در کشور گاها کارکنان و امدادگران ما تا 20 روز خانواده خود را ندیدند، افزود: امدادرسانان جمعیت هلال احمر در صدد بودند تا  مردم را نجات دهند و اسباب آسایش آنها را فراهم کنند.

وی گفت: در جریان سیل اخیر 211 تیم عملیاتی به صورت شبانه روزی در حال خدمت رسانی بودند و 38 روستا با همکاری سپاه پاسداران تخلیه و به نقاط امن اسکان داده شدند.

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان کرمانشاه گفت: 127 سالن ورزشی را جهت اسکان مردم تجهیز کردیم و در هر نقطه ای یک اکیپ جهت رفاه حال آنها مستقر کردیم.

وی در پایان اظهار داشت: با زحمات همه نهاد های استان خصوصا سپاه پاسداران انقلاب اسلامی که خدمات بی سابقه ای را ارائه داند،کمترین مشکل در استان ایجاد شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha