جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
حجت الاسلام عبدالرضا سلیمانی معاونت مدرسه علمیه حافظین قرآن حاج شهبازخان کرمانشاه

حوزه/ معاون مدرسه علمیه حافظین قرآن حاج شهبازخان کرمانشاه با اشاره به این که صحنه ای کم نظیر از مقاومت تن به تن، سیل بند انسانی جوانان دهلاویه برای جلوگیری از ورود آب کرخه به روستا، در تاریخ ماندگار است،گفت: برخی از مدعیان مردم مداری و سلبریتی ها، چرا این روزها به داد مردم سیل زده نمی رسند.

حجت الاسلام عبدالرضا سلیمانی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری« حوزه» درکرمانشاه، علی رغم خسارات سیل اخیر در کشور، اما یکی از برکات آن در عرصه اجتماعی تشدید روحیه وحدت، همدلی و خدمت رسانی جهادی در بین آحاد مردم بود، گفت: این صحنه ها آدم را به یاد 8 سال دفاع مقدس می اندازد که عده ای خود را روی مین ها و سیم خاردارها می انداختند تا راه باز شود.

معاون مدرسه علمیه حافظین قرآن کرمانشاه با اشاره به اینکه در حال حاضر هم جوانان برومند خوزستانی با هر تلاشی در صدد مهار سیل بودند، افزود: خون رزمندگان با غیرت در رگ عده ای هنوز جریان دارد و این بار از خود سیل بند درست می کنند که سیل خانه های مردم را ویران نکند.

وی با بیان اینکه هر کس اهل خدمت به مردم است باید امروز در عمل آن را به نمایش بگذارد، ادامه داد:  برخی از مدعیان مردم مداری و سلبریتی ها، چرا این روزها به داد مردم سیل زده نمی رسند.

حجت الاسلام سلیمانی با اشاره به سخنان اخیر مقام معظم رهبری که فرمودند: باید از قبل پیش بینی این ویرانی ها و خسارات می شد و پیشگیری صورت می گرفت، گفت: اگر نبود تدابیر مقام معظم رهبری و ورود نیروهای مسلح و مردمی جهت کمک به مردم سیل زده، حادثه سیل اخیر به بحران بزرگی در جامعه تبدیل می شد.

وی با بیان اینکه باید نتیجه بازدید مسئولین از مناطق سیل زده رفع مشکلات و کاهش آلام مردم باشد، اظهار کرد: بازدید معمولی از مردم و شرایط بحرانی آنها از دور مشخص است، لکن انتظاری که سیل زدگان دارند اینکه قوه‌قضائیه به تخلفات افرادی خاطی که کوتاهی نموده اند برخورد قانونی نماید.

معاون مدرسه علمیه حافظین قرآن حاج شهبازخان کرمانشاه با اشاره به اینکه صحنه ای کم نظیر از مقاومت تن به تن، سیل بند انسانی جوانان دهلاویه برای جلوگیری از ورود آب کرخه به روستا، در تاریخ ماندگار است، گفت: مقاومت تن به تن با سیل، جلوه ای از ایثار رزمندگان در دفاع مقدس است.

حجت الاسلام سلیمانی با اشاره به اینکه امام(ره) خوب می دانست که فرمودند: بسیج لشگر مخلص خداست، و سیل نیروهای جهادی که به پلدختر رسیدند، بارقه ای از امید را در دل های سیل زدگان زنده کرد، ابراز داشت: در طول سالهای بعد از انقلاب اسلامی در هر برهه زمانی که کشور در معرض خطر جنگ، زلزله، سیل، فتنه. و ... بوده، روحیه بسیجی به داد مردم رسیده است.

وی اظهار کرد: همانطور در عرصه های جهادی روحانیت نقش جلوداری و رهبریت نیروهای جهادی را ایفا می کردند، در عرصه کمک به سیل زدگان نیز از پیشگامان فعالیت جهادی در زمینه روحیه بخشی به مردم، ایجاد اُمید به زندگی و انجام فعالیت عمرانی هستند.

معاونت مدرسه علمیه حافظین قرآن کرمانشاه در پایان گفت: مدافعین حرم دیروز در عراق و سوریه، با لبیک به ندای رهبری عزیز امروز هم در مناطق سیل زده مشغول جانفشانی برای حفظ حریم هموطنانشان می باشند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha